۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۴۷۷۱۴
فرماندار بروجرد خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله مولانا ‌بروجردی

خبرگزاری رسا ـ فرماندار بروجرد از برگزاری آیین بزرگداشت آیت‌الله مولانا ‌بروجردی در این شهرستان خبر داد.
نشست بزرگداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مسلم پورقاسمیان، فرماندار بروجرد، صبح امروز، در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگداشت آیتالله شیخ غلامرضا مولانا‌ بروجردی، گفت: همایش بزرگداشت این عالم ربانی 15 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به ویژگی های بارز آیت الله مولانا بروجردی عنوان داشت: مراسم بزرگداشت و تکریم از مقام آیت‌الله مولانا‌ بروجردی در حقیقت تکریم از علم و فقاهت است.

 

پورقاسمیان با بیان ویژگی های شخصیتی آیت الله بروجردی خاطرنشان کرد: تواضع و فروتنی از ویژگی های بارز این عالم شهیر است.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود فعالیت های بی نظیری که در حوزه انیمیشن در بروجرد وجود دارد، خاطرنشان کرد: 50 اثر مکتوب از آیت‌الله شیخ غلامرضا مولانا‌ بروجردی وجود دارد.

 

فرماندار بروجرد کتب تفسیر فاتحه الکتاب، تفسیر الصراط المستقیم، عبقات‌الانوار، تاریخ بروجرد و درسهایی از توحید را از جمله آثار فاخر آیتالله مولانا‌ بروجردی بیان کرد.

 

وی با بیان این که صدا و سیمای مرکز لرستان در بزرگداشت آیت الله مولانا بروجری همت مضاعف داشته باشد، افزود: انتظار می رود رسانه ها و مطبوعات نیز در این راستا همکاری مجدانهای داشته باشند.

 

پورقاسمیان در ادامه بیان داشت: امید است جامعه خبر پوشش خبری مناسبی از این آئین بزرگداشت داشته باشند.

 

گفتنی است، مراسم بزرگداشت آیت الله مولانا بروجردی، 15 اسفند ماه سال جاری، با حضور میهمانان کشوری و استانی در بروجرد برگزار می شود./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات