۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۴۷۷۱۶

آغاز به کار نخستین یادواره شهدای روحانی ارومیه

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای روحانی ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه در حال برگزاری است.
شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نخستین یادواره شهدای روحانی ارومیه صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ارومیه آغاز به کار کرده است.

 

سالن آمفی تئاتر شرکت برق آذربایجان غربی امروز میزبان 27 خانواده شهید روحانی است که با الهام از فرهنگ حسینی و عاشورایی در راه اعتلای آرمان های اسلام و انقلاب عزیزانشان را تقدیم کردند.

 

در این مراسم که برای نخستین بار با تشکیل ستاد یادواره شهدای برگزار می شود، ائمه جمعه و جماعات، علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه ارومیه حضور دارند.

 

ستاد یادواره شهدای روحانی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با عضویت سپاه شهدا، دفتر نمایندگی و لی فقیه در سپاه شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دیگر ارگانها در استان تشکیل شده است.

 

بر اساس هماهنگی های انجام شده، یادواره شهدای روحانی در شهرستان های استان آذربایجان غربی برگزار می شود تا در نهایت کنگره شهدای روحانی استان برگزار شود.

 

گفتنی است، ارومیه 27 شهید روحانی دارد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات