۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۴۷۸۲۲
با حکم رییس جمعیت هلال احمر؛

مرعشی نماینده هلال احمر در عراق شد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت هلال احمر در حکمی سید علی مرعشی را به عنوان نماینده تام الاختیار جمعیت هلال احمر در کشور عراق منصوب کرد.
سيد اميرمحسن ضيايي، رييس جمعيت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، ‌رییس جمعیت هلال احمر در حکمی سید علی مرعشی را به عنوان نماینده تام الاختیار جمعیت هلال احمر در کشور عراق منصوب کرد.



متن حکم سید امیرمحسن ضیایی، رییس جمعیت هلال احمر خطاب به دکتر سید علی مرعشی،رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:



با عنایت به مساعی و تلاش فراوان جنابعالی و همکارانتان در مسیر خدمت به زائرین عتبات عالیات که حاکی از عشق و اهتمام وافر آن مجموعه به اهل بیت علیهم السلام است و در راستای ایجاد وحدت رویه و همسو نمودن فعالیت های جمعیت در کشور عراق، جنابعالی به عنوان «نماینده تام الاختیار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق» منصوب می شوید.



امید است با استعانت از درگاه خداوند یگانه و مهربان و هماهنگی با بخش های مختلف داخلی و فرابخشی و با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود، در انجام وظایف محوله در حوزه های امور بین الملل، بهداشت، درمان و توانبخشی و همچنین حفظ و تأمین سلامت زائران عتبات عالیات موفق و مؤید باشید./840/د102/ف

ارسال نظرات