۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۴۷۹۰۵

مجلس بزرگداشت شهید مدافع حرم در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مجلس بزرگداشت شهید عبداللهی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) با حضور معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز برگزار شد.
شهيد حاج عباس عبداللهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید عبداللهی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در سوریه اظهار داشت: حضور شهید عبدالهی موجب روحیه برای ارتش سوریه بود.

 


وی با اشاره به نقش ارزشمند این شهید وامقام در دفاع از ارزش‌ها و آرمان های اسلامی در سوریه خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در این صحنه نبرد نیز به نیروها انگیزه و نشاط می‌داد و موجب دلگرمی آنها بود که سرانجام در دفاع از آل الله به آرزوی قلبی خود دست یافت.

 


سردار پورجمشیدیان با بیان این‌که مردانی همچون شهید عباس عبدالهی که از یادگاران و جانبازان دوران دفاع مقدس بودند، اکنون از انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها دفاع می‌کنند، اظهار داشت: شهید عباس عبدالهی روحیه خاصی داشت و شهادت را با التماس از خدا گرفت.

 


وی گسترش فرهنگ اسلامی و شیعی و تفکر بسیجی را موجب افتخار و اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: در طول 36سال گذشته هرجا این تفکر حاکم شده توانستیم، نتیجه بگیریم و پیشرفت حاصل شده است و امروز حضور نیروهایی همچون شهید عبدالهی برای گسترش همین تفکر سلاح را بر زمین نگذاشتند و در حال حماسه آفرینی برای اسلام ناب محمدی هستند.

 


معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به رسالت پاسداران در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، اظهار کرد: امام راحل زمانی که دستور شکل‌گیری آن را دادند با این دورنما بود که پاسداران بتوانند از این ارزش‌ها نه تنها در کشور که در فراسوی مرزها صیانت کنند و پاسداران نیز با این عقیده آن را پذیرفته و خطرات را به جان خریدند.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح نقش پاسداران سپاه در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: پاسداران در دوران دفاع مقدس با دست خالی ولی با اخلاص در برابر دشمن ایستادند تا وجبی از خاک کشور به دست دشمن نیفتد و شهید عبدالهی نیز جزو همین نیروهای مخلص بود.

 


گفتنی است، شهید عباس عبدالهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که از سال 63 تا پایان جنگ تحمیلی به مدت 64 ماه در جبهه حضور داشته و در عملیات‌های کربلای 5 و والفجر 8 به درجه جانبازی نائل آمده بود که روز 23 بهمن نیز به دست گروه‌ تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید./935/پ203/ب4

ارسال نظرات