۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۴۷۹۲۷
استاندار سمنان:

استکبار جهانی از ایمان ملت ما هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل غاصب از انرژی هسته‌ای ما بیمناک نیستند چون خود دارنده بیشترین سلاح هسته‌ای هستند، آنان از ایمان و اعتقاد راسخ مردان و زنان ایرانی هراس و وحشت دارند.
استاندار سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، محمد وکیلی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس 3 این شهرستان که در محل اردوگاه قدس سمنان برگزارشد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان مایه عزت و اقتدار و افتخار ایران اسلامی هستند و همگان باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

 

نماینده عالی دولت در استان سمنان با اشاره به نقش بارز بانوان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پررنگ آنها در راهپیمایی‌ها و مبارزات بر علیه رژیم پهلوی، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و به‌ویژه در دوران پرمخاطره دفاع مقدس نیز زنان ایران اسلامی دوشادوش مردان با همراهی و همگامی در میدان نبرد یا پشت جبهه‌ها نقش غیرقابل انکاری در خلق پیروزی‌ها و حماسه‌ها داشتند.

 

وی با قدردانی از مادران بزرگوار شهدا و ایثارگران که فرزندان رشید و عزیزی که با هزاران مهر و آرزو پرورش داده‌بودند را برای حفظ اسلام و قرآن راهی میدان‌های سخت مبارزه با جبهه کفر کردند، افزود: امروز تداوم راه این شهدای سرافراز و حفظ و حراست از آرمان آنها یک وظیفه و ضرورت مهم محسوب می شود.

 

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بدون تردید پیروزی‌های بی‌شمار پیروزی انقلاب و نظام اسلامی در طول این سال‌ها را تنها مدیون حضور مردان در میدان نیستیم، بلکه مدیون حضور زنان، مردان، جوانان و نوجوانان، کوچک و بزرگ و آحاد ملت ایران هستیم که با پیروی از راه اهل بیت(ع) و تبعیت از ولایت فقیه موفقیت‌های چشم گیری را رقم زدند.

 

وکیلی با اشاره به پایه و اساس اعتقادی انقلاب اسلامی ملت ایران به اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی در سطح منطقه و بسیاری از کشورهای جهان پرداخت و اضافه کرد: اینکه امروز رزمندگان جبهه مبارزه با داعش و گروه‌های داوطلب مردمی در عراق، سردار سلیمانی را مایه افتخار خود و سرباز این فرمانده شجاع بودن را موجب مباهاتشان می‌دانند، نشانه صدور تفکر انقلاب اسلامی است.

 

نماینده عالی دولت در استان سمنان خطاب به خواهران بسیجی شرکت کننده در این رزمایش گفت: امروز چشم امید انقلاب و نظام اسلامی به شما زنان و پرورش دهندگان آینده‌سازان کشور به‌عنوان فرزندانی انقلابی، مدافعان حریم اخلاق، عفت و پاکدامنی، مجری احکام اسلامی و مروجان ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس اسلام است.

 

آغاز رزمایش الی بیت المقدس 3 در استان سمنان با رمز "لبیک یا محمد(ص)"

 

سردار سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این مراسم ضمن ایراد سخنانی در جمع بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش و تأکید بر ایستادگی بسیجیان بر حفظ و حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب تا آخرین قطره خون خود، با قرائت رمز "لبیک یا محمد(ص)، لبیک یا رسول الله(ص)" فرمان آغاز رزمایش الی بیت المقدس 3 را در شهرستان‌های مختلف این استان صادر کرد.

 

گفتنی است، 27 گردان از بسیجیان شهر‌های مختلف استان سمنان در این رزمایش حضور یافته و در روز نخست عملیات تاخت و هلی برد و ضد هلی برد، مراحل پدافند غیرعامل، امداد و نجات و کمک به مردم، اطفای حریق و کنترل معابر و آموزش عملیات تأخیری را پشت سر گذاشته و در روز دوم رزمایش الی بیت المقدس 3، مراحل میدانی شامل مبارزه با اغتشاش و رهایی گروگان را اجرا کردند./977/پ202/ب4

ارسال نظرات