۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۴۷۹۷۰
فرمانده سپاه استان سمنان:

دل ملت‌های مظلوم به انقلاب اسلامی گره خورده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دنیا امروز شاهد دلهای گره خورده به انقلاب اسلامی ایران است و حرکت‌های ظلم ستیزانه ملت‌های مسلمان و آزاده علیه استکبار جهانی از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی ما است.
سردار شاهچراغي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، سردار سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس 3، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی را از عوامل اصلی ترویج و تبیین آرمان‌های این نهضت الهی و تأثیر گذاری بر دیگر ملت‌ها دانست و اظهار داشت: بسیجیان در این رزمایش گردآمده‌اند تا اعلام کنند که تا آخرین قطره خون در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب محکم و استوار می‌ایستند.

 

وی با بیان اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند و این مهم را با حضور یکپارچه خود در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند، افزود: علی‌رغم همه فشارها و تحریم‏ها ملت ایران همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین در حفظ ارزش‌ها و آرمان‏های اصیل انقلاب ایستاده‏اند و نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف مستکبرانه و مستبدانه خود دست یابند.

 

شاهچراغی حرکت بسیجیان را پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمنان برشمرد و با اشاره به شرکت بیش از 11 هزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس 3 در استان سمنان، تصریح کرد: تجمع بسیجیان در قالب گردان‏های واکنش سریع در سراسر استان لبیک مجدد آنان به ندای امام خامنه‏ای و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن این مرز و بوم است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه سازماندهی بسیجیان در قالب گردان‏های امام حسین(ع) و امام علی(ع)، کوثر و یا الزهرا(س) و یا هر نام دیگری مهم است؛ اما آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ وحدت و همدلی بسیجیان است، اضافه کرد: تمامی برنامه‌های بسیج بر محور مساجد به‌عنوان پایگاه اصیل انقلاب انجام می‌شود و ضرورت انجام آن منوط به ابلاغ و دستور نیست.

 

وی با تأکید بر آرمان همیشگی پاسداری از خون شهدا و اراده خداوند بر پیروزی‌های مستمر انقلاب اسلامی، تلاش ایادی شیطان و دشمنان ملت مسلمان ایران را بی‌ثمر خواند و گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی بدانند ملت ایران همچنان ایستاده است و هرگز حتی لحظه‏ای از ارزش‌های نهضت خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

سردار شاهچراغی با حساس و اثرگذار خواندن نقش بانوان پیش و پس از پیروزی انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه که سبب شد دلیر مردان ایرانی در آن میدان سخت با قدرت و جدیت حضور داشته باشند؛ به پشتوانه و حمایت معنوی بانوانی بوده است که فرزندان خود را راهی میدان نبرد حق علیه باطل کردند.

 

فرمانده سپاه استان سمنان تأکید کرد: امروز نیز بانوان باید در عرصه‏های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی حضور فعال داشته باشند و با اقتدا به بانوی با کرامت اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) همچنان به حمایت معنوی و اقدامات مؤثر خود در مسیر حرکت انقلاب اسلامی تا تحقق حکومت جهانی اسلام و سپردن پرچمی که برافراشته شده به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) ادامه دهند.

 

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران به راهی که برگزیده‌اند اعتقاد و باور دارند، تصریح کرد: باید در جهت تقویت باورهای اعتقادی گام برداریم تا بتوانیم با ولایت مداری و پیروی از ولی فقیه زمانمان امام خامنه‏ای، زمینه‏ساز تمدن نوین اسلامی در سایه‏سار انقلاب اسلامی باشیم./977/پ202/ب4

ارسال نظرات