۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۴۸۰۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

هیئات مذهبی نقش مهمی در فرهنگ سازی جامعه دارند

خبرگزاری رساـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر نقش هیئات مذهبی در فرهنگ سازی به ویژه در بین نسل جوان، گفت: فعالیت بیش از 630 هیأت مذهبی در شهرستان کاشان پتانسیل خوبی برای تاثیرگذاری در بین قشر جوان است.
حجت‌الاسلام سيد محمود فقيهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان صبح امروز در دیدار با رییس شورای هیئات مذهبی کاشان گفت: شورای هیئات مذهبی، بازو و کمک کار اداره تبلیغات اسلامی در امور هیئات مذهبی است.

 

وی با اشاره به برخی اختلاف سلایق در مدیریت هیأت های مذهبی گفت: شورای هیئات مذهبی باید با تدبیر، این اختلاف سلایق را بررسی و حل و فصل کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم چنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه دوم با عید نوروز یاد آورشد: هیئات مذهبی، ایام شهادت حضرت زهرا(س) را به گونه ای برنامه ریزی کنند که هم ایام شهادت پاس داشته شود و هم با شادی نوروز تلاقی نداشته باشد.

 

حجت‌الاسلام فقیهی تأکید کرد: برگزاری برنامه های شهادت حضرت صدیقه در شب و روز شهادت، تدبیر در نصب بنر و پارچه نوشته های شهادت در محدوده ایام شهادت می تواند در این امر مؤثر باشد.

 

مجتبی رضازاده، رییس شورای هیئات مذهبی کاشان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش هیئات مذهبی در فرهنگ سازی به ویژه در بین نسل جوان خاطرنشان کرد: فعالیت بیش از 630 هیأت مذهبی در شهرستان کاشان پتانسیل خوبی برای تاثیرگذاری در بین قشر جوان است.

 

وی همچنین با اشاره به برخی آسیب های عزاداری در شهرستان کاشان یاد آور شد: برگزاری دوره های آموزشی هیأت های مذهبی از ضروریات آسیب زدایی هیئات مذهبی شهرستان کاشان است.

 

رییس شورای هیئات مذهبی کاشان افزود: شورای هیئات مذهبی کاشان آمادگی برگزاری دوره های آموزشی بر اساس سرفصل های سازمان تبلیغات اسلامی را دارد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات