۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۴۸۰۸۳
امام جمعه امیدیه:

تغییر در نوع نگرش نخستین مرحله مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه با اشاره به این که مدیریت جهادی به معنای دگرگونی در تفکرات و نوع نگرش است، اظهارداشت: برای اجرای مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال نباید تنها به فکر تحقق خواسته های مادی خود باشیم.
حجت الاسلام علي زاده امام جمعه اميديه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به ضرورت خروج از شعارزدگی در زمینه تحقق سیاست های کلان کشور اظهارداشت: برای تحقق شعار سال چاپ بنر و انجام تبلیغات کافی نیست و باید اقدام های عملی انجام داد.

وی افزود: مجلس برای پیشبرد سیاست های کلی شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اقدام به تصویب قانون نکرده است.

امام جمعه امیدیه نیت خدایی، خدمت به مردم و تکیه بر علم را سه ویژگی مورد نیاز برای تحقق شعار سال توصیف و عنوان کرد: برای عبور از مشکلات باید این ویژگی ها در مسؤولان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که فرهنگ مهم ترین بنیان جامعه است، اظهارداشت: در بحث فرهنگی نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن هنوز اقدامی بازدارنده صورت نگرفته است.

وی افزود: دشمن تبلیغات فرهنگی خود را وارد عرصه خانه و خانواده کرده اما ما در این زمینه هنوز فعالیت خاصی انجام نداده ایم.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه ابرازداشت: علما و روحانیان در زمینه نهادینه کردن فرهنگ اسلامی افزون بر استفاده از منابر مذهبی باید در فضای مجازی نیز با تبلیغات فرهنگی دشمن مقابله کنند.

وی در ادامه گفت: در صورتی که در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای انجام ندهیم توان ارتباط با نوجوانان و جوانان را نخواهیم داشت.

امام جمعه امیدیه با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی تصریح کرد: مدیریت جهادی همان مدیریتی است که ما در زمان جنگ شاهد آن بودیم.

حجت الاسلام علیزاده در پایان با اشاره به این که مدیریت جهادی به معنای دگرگونی در تفکرات و نوع نگرش است، اظهارداشت: برای اجرای مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال نباید تنها به فکر تحقق خواسته های مادی خود باشیم./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات