۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۴۸۱۱۳
با استقبال رسمی بعثه‌‌ و ستاد عملیات عمره؛

نخستین گروه دانش‌آموزان عمره‌گزار وارد مدینه شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین گروه از دانش‌آموزان عمره گزار ایرانی، با استقبال رسمی نمایندگان بعثه‌‌ مقام معظم رهبری و ستاد عملیات عمره وارد سرزمین وحی شدند.
نخستين گروه دانش‌آموزان عمره‌گزار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، آیین استقبال از کاروان دانش آموزی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره و حضوری، رییس ستاد عملیات عمره در مدینه منوره برگزار شد.

این کاروان شامل 100 نفر از دانش آموزان استان خراسان رضوی می‌باشد که در هتل الیاس العالمی مدینه منوره اسکان داده شد‌ه و پس از اقامت پنج روزه در این شهر و محرم شدن در مسجد شجره، برای انجام مناسک عمره به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خادمی در مراسم استقبال از دانش‌آموز زائر گفت: آینده جهان اسلام بدست شما دانش آموزان خواهد بود.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره تصریح کرد: شما سفیران انقلاب هستید و باید این فرصت را غنمیت بدارید و از آن به خوبی بهره‌بگیرید.

وی در بیان تذکری ادامه داد: در اماکن مذهبی و معنوی با صلابت و اخلاق حسنه وارد شوید تا با رفتار درست‌تان فرهنگ اصیل تشیع را به جهانیان معرفی کنید.

همچنین مهدی حضوری، رییس ستاد عملیات عمره در مدینه منوره، ضمن خیرمقدم به دانش‌آموزان زایر به بیان تذکرات مهم و قوانین موجود در عربستان پرداخت.

گفتنی است عمره گزاران به قید قرعه کشی از میان اعضای تشکل‌های دانش آموزی مانند انجمن‌های اسلامی، سازمان دانش آموزی، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، بسیج، نخبگان درسی، فرهنگی و قرآنی برگزیده شده‌اند./840/د102/ف

ارسال نظرات