۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۴۸۱۶۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تحریم ها و مشکلات اقتصادی است.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه  گلوگاه امروز در جمع مسؤولان این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم در کشورمان به ثمر نشست و اکنون نیز باید با تبعیت از رهبری این انقلاب، نظام را به سرمنزل مقصود و به صاحب اصلی اش امام زمان(عج) بسپاریم.

 

وی با قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم در راهپیمایی عظیم و بزرگ 22 بهمن امسال، شگفتی افرین شدند و برنامه های دشمنان را نقش برآب کردند و این حضور آگاهانه مردم موجب شد که دشمن، از مواضع خود عقب نشینی کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: حضور هوشیارانه و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حرکت عظیمی را به وجود آورد که دشمنان را در بهت و سردرگمی قرار داد و ملت ما با این حضور نشان دادند که تا پای جان برای دفاع از انقلاب، رهبری و ارزش ها ایستاده اند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که حفظ این انقلاب از وظایف مسؤولان و مردم است، ادامه داد: همه ما باید با تبعیت مطلقه از ولی امر مسلمین گوش بفرمان ولی فقیه بوده و در پای آرمان های این انقلاب بیایستیم.

 

وی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای و مذاکره کنندگان گفت: در این رابطه ما تابع ولی فقیه و رهبری هستیم و نباید به همکاری با آمریکا توجه و امید داشته باشیم چرا که آمریکا و استکبار از دشمنان دیرینه ما هستند و لذا باید به فرموده رهبری عمل کرده و در رابطه با انرژی هسته ای و مذاکرات فی مابین، باید به درون توجه و آن را تقویت کنیم.

 

امام جمعه گلوگاه در ادامه با اشاره به نهادینه کردن و تقویت اقتصاد مقاومتی در جامعه افزود: دشمنان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب روی به تحریم نامحسوس آوردند و سال به سال و به ویژه در چند سال اخیر، دامنه تحریم ها را بیشتر کردند و این تحریم ها برای انقلاب اسلامی متعلق به سالهای اخیر نیست و از ابتدای انقلاب بوده است.

 

حجت الاسلام میراحمدی ادامه داد: برای خنثی کردن این تحریم ها، وابستگی کشور به فروش نفت خام باید قطع شود تا آنان ابزار لازم را برای فشار بر ایران از دست بدهند و ما نیز در درون با تکیه بر کالاهای داخلی، خود را تقویت کنیم.

 

وی 20 اسفند امسال را نخستین سالگرد ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری دانست و گفت: همه مسؤولان و کارشناسان امر باید تلاش کنند تا با نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولیدات داخلی، بحران اقتصادی کشور را برطرف کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات