۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۴۸۱۶۸

تمثال شهدای امر به معروف ونهی از منکر مشهد رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور مسؤولان شهر مشهد از تمثال شهدای امر به معروف و نهی از منکر مشهد رونمایی شد.
امر به معروف و نهي از منکر، وظيفه فراموش شده

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری ثامن، ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیران شهری مشهد از تصاویر شهیدان رضا فقیهی فر، علی نوروزی و غلامعلی کرمانی که در راستای عمل به فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در مشهد به شهادت رسیدند رونمایی شد.

 

مدیر مرکز اجرائی امربه معروف و نهی از منکرشهرداری ثامن در این مراسم بیان کرد: این سه شهید از جمله شهدایی هستند که طی سال های اخیر در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در شهر مشهد به شهادت رسیدند.

 

رضا شهیدی با اشاره به فعالیت های مرکز امربه معروف و نهی از منکر منطقه ثامن بیان کرد: این مرکز در حوزه تذکر لسانی و اقدامات ایجابی و فرهنگی در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی فعالیت دارد.

 

وی با بیان این که عمده ماموریت ها در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، به برنامه های ایام نوروز اشاره کرد و افزود: این مرکز در ایام عید در کنار ارگان های دیگر در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی برنامه های ویژه ای را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

 

مدیر مرکز اجرائی امربه معروف و نهی از منکرشهرداری ثامن ادامه داد: رابطان ما در قالب خواهر و برادر در حرم مطهر رضوی مستقر شده و در جهت اهداف تعریف شده انجام وظیفه خواهند کرد./930/د101/ب5 

 

ارسال نظرات