۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۴۸۲۰۹

آغاز پذیرش دانشگاه قرآن و حدیث

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه قرآن و حدیث از میان طلاب علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی و دکتری از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.
دانشگاه قرآن و حديث

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث، پذیرش دانشجو در این دوره به شیوه حضوری و مجازی است و خواهران و برادران طلبه برای تحصیل در این دوره می توانند از 15 تا 29 اسفند ماه 93 به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی «qhu.ac.ir» مراجعه و ثبت نام کنند.

 

گفتنی است، در مقطع دکتری حضوری رشته های "علوم قرآن و حدیث"، "کلام امامیه" و "علوم و معارف نهج البلاغه" و در مقطع کارشناسی ارشد حضوری رشته های "علوم حدیث در سه گرایش کلام و عقاید، اخلاق، نهج البلاغه"، "کلام امامیه"، "علوم و معارف نهج البلاغه"، "تفسیر روایی"، "علوم قرآن و حدیث"، "ارتباطات گرایش حج و زیارت" و "روان شناسی اسلامی گرایش روان شناسی مثبت گرا" فعال می باشند و علاقه مندان می توانند در هر یک از این رشته ها تحصیل کنند.


این گزارش می افزاید، در بخش آموزش های مجازی نیز در مقطع کارشناسی ارشد برای رشته های"علوم قرآن و حدیث"، "علوم حدیث در سه گرایش نهج البلاغه، تفسیر اثری و کلام عقاید" پذیرش دانشجو انجام می شود./812/د102/ب4

ارسال نظرات