۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۴۸۲۸۸

دانشگاه باقرالعلوم برای ترم بهار زبان‌آموز می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ‌ دانشگاه باقرالعلوم (ع) در رشته های زبان عربی، انگلیسی، آلمانی و فرانسه برای ترم بهار 94 از میان طلاب واجد شرایط، زبان آموز می پذیرد.
دانشگاه باقرالعلوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه باقرالعلوم(ع) از میان طلاب برادر واجد شرایط برای ترم بهار94 در رشته های زبان عربی، انگلیسی، آلمانی و فرانسه زبان آموز می‌پذیرد و از خواهرانی که همسرشان طلبه باشد در دوره­های زبان انگلیسی و فرانسه نام‌نویسی به عمل می­آورد.

 

بر اساس این گزارش، پذیرش زبان آموز در دوره­های زبان انگلیسی، عربی از طریق آزمون ورودی و زبان فرانسه، آلمانی بدون آزمون و با مصاحبه انجام می گیرد که پذیرش زبان­آموز آلمانی مختص به برادران است.

 

آزمون ورودی زبان انگلیسی و عربی به صورت چهار گزینه‌ای از کتاب‌های دوره چهار ساله دبیرستان گرفته می­شود و پاسخ نادرست به سوالات، نمره منفی نخواهد داشت.

 

در این گزارش آمده است: دوره های زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی در طول شش ترم و به صورت سه ماه برگزار می­شود، دوره زبان عربی در سه ترم و چهار ماهه خواهد بود و در تابستان هم کلاس­ها برگزار نخواهد شد.

 

کلاس‌های دوره زبان‌آموزی از شنبه 15 فروردین‌ماه 94 از ساعت 8 تا 12 صبح برای خواهران و از ساعت 14 تا 18 برای برادران برگزار خواهدشد.

 

مدارک ثبت نام اولیه برای شرکت در آزمون یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و کپی مدرک حوزوی یا برگ ارزیابی مبنی بر اتمام پایه ششم برای برادران و گذراندن حداقل 90 واحد برای خواهران و برای همسران طلاب کپی برگ ارزیابی همسر به همراه کپی صفحه دوم شناسنامه الزامی است.

 

آزمون ورودی زبان انگلیسی دوشنبه 18 اسفندماه 93 ساعت 8 صبح برای خواهران و 10 صبح برای برادران که اسامی پذیرفته شدگان از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه و به صورت مکتوب در تابلوی اعلانات اعلام خواهد شد.

 

برای تکمیل نام‌نویسی و تشکیل پرونده سه قطعه عکس، کپی از تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی مدرک حوزوی، فیش واریزی به مبلغ 500000 ریال (پنجاه هزار تومان) به حساب سپهر بانک صادرات شعبه بلوار امین به شماره 0101541701008 به نام دانشگاه باقرالعلوم(ع) و تکمیل فرم ثبت نام الزامی است که متقاضیان مدارک را در زمان تعیین شده و به صورت حضوری تحویل دهند.

 

زمان تکمیل ثبت نام و تشکیل پرونده از پذیرفته شدگان در آزمون 19 و 20 اسفندماه است که عدم مراجعه در زمان تعیین شده، انصراف تلقی خواهد شد و کلاس‌های ترم بهار 94 نیز شنبه 15 فروردین‌ماه 94 برگزار می‌شود./908/پ203/ی

ارسال نظرات