۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۴۸۳۵۰
پایان فروردین 94؛

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم محمد؛ پیامبر صلح

خبرگزاری رسا ـ مشاور سینمایی معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان این که جشنواره فیلم «محمد؛ پیامبر صلح» در سه بخش فیلم کوتاه، انیمیشن و کیلیپ برگزار می شود، گفت: هنرمندان و علاقه مندان تا پایان فروردین سال 94 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
پيامبر اسلام

 مهدی حقیقی، مشاور سینمایی معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جشنواره «محمد(ص)؛ پیامبر صلح» خبرداد و گفت: این جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، انیمیشن و کیلیپ برگزار می شود.

این مقام مسؤول به جوایز نفرات برتر این جشنواره اشاره کرد و افزود: جایزه نفر نخست 20 هزار دلار، نفر دوم 10 هزار دلار و نفر سوم 5 هزار است.

وی با بیان این که فیلم های کوتاه باید در 114 ثانیه تولید شوند، گفت: هنرمندان و علاقه مندان تا پایان فروردین سال 94 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

حقیقی برگزاری جشنواره «محمد؛ پیامبر صلح» را حرکتی برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و دنیای استکبار در توهین به رسول اکرم(ص) دانست و گفت: پیش بینی می شود استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان سراسر جهان صورت گیرد

وی با بیان این که فراخوان جشنواره به 7 زبان زنده دنیا ترجمه شده است، اظهار داشت: تلاش داریم تا فراخوان جشنواره «محمد؛ پیامبر صلح» به سراسر کشور ارسال شود

مشاور سینمایی معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طراحی و راه اندازی درگاه اینترنتی سایت جشنواره «محمد؛ پیامبر صلح» اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره بتواند اقدامی مؤثر در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان باشد

حقیقی به زمان اختتامیه جشنواره «محمد؛ پیامبر صلح» اشاره کرد و افزود: میلاد حضرت رسول(ص) و یا روزهای پایانی ماه شعبان از زمان های پیشنهادی برگزاری اختتامیه این جشنواره است.

وی شرکت در این جشنواره را برای پیروان سایر ادیان هم ممکن دانست و افزود: تمام علاقه مندان به پیامبر اکرم (ص) می توانند آثار خود را به جشنواره «محمد؛ پیامبر صلح» ارسال کنند.

مشاور سینمایی معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود گفت: یکی از بهترین کارها در این زمینه، تولید فیلم های کوتاه است تا در کمترین زمان، بهترین تاثیر را در میان مردم داشته باشد./9464/ت302/ب2

ارسال نظرات