۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۴۸۳۵۴
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پیشرفت‌های علمی کشور به برکت دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: یکی از بزرگترین راه‌کارهای اصلی برخورد با آسیب‌های اجتماعی مراجعه به ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.
سردار بهمن کارگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز عصر در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ارزش‌های دوران دفاع مقدس افتخاری است که اگر همه ما دست به دست هم داده در زمینه آن تلاش کنیم باز هم کم است.

 

دوران دفاع مقدس گنج است

 

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند دوران دفاع مقدس گنج است گنج‌یاب می‌خواهد که آن را بیابد، دفاع مقدس ظرفیت بسیار بالایی دارد به گونه‌ای که پرفروش‌ترین کتاب و فیلم‌ها در کشور ما مربوط به دوران دفاع مقدس است.

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عنوان کرد: یکی از بزرگترین راه‌کارهای اصلی برخورد با آسیب‌های اجتماعی مراجعه به ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.

 

دوران دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است

 

کارگر با اشاره به این‌که دوران دفاع مقدس متعلق به جناج خاصی نیست، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است و به جناح خاصی تعلق ندارد زیرا این مردم بودند که با مشکلاتی که برای این کشور به وجود آمده قبل و بعد دوران دفاع مقدس یا فتنه 88 در صحنه بودند.

 

وی افزود: در سفری که به ایالات متحده داشتیم ایرانی‌هایی که به سازمان ملل آمده بودند یکی از افتخارات خود را حضور در دفاع مقدس عنوان می‌کردند.

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بیان داشت: امروز کشور ما در پیشرفت‌های علمی جزء 5 کشور اول جهان است و در تولید سلاح‌های نظامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد در حالی که ما روزی سیم‌خاردار وارد می‌کردیم و توان تولید آن را نداشتیم این همه به برکت دوران دفاع مقدس است.

 

کارگر ابراز کرد: دوران دفاع مقدس ظرفیت و قابلیت زیادی دارد از دولت، وزارت ارشاد، وزارت آموزش و پرورش انتظار داریم که در این زمینه ما را کمک کنند.

 

روز ملی راهیان نور را باید به مردم تبریک گفت

 

وی با اشاره به 20 اسفند به عنوان روز ملی راهیان نور گفت: باید این روز گرامی و به مردم تبریک گفته شود، در سال 1384 چهارصد نفر اما در سال گذشته 4 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کردند هر چه ما بتوانیم ظرفیت‌ها را بیشتر کنیم مردم پای کار هستند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات