۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۴۸۴۶۴

گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان محمودآباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان محمودآباد با حضور ائمه جمعه و روحانیان برگزار شد.
جامعه روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، گردهمایی جامعه روحانیت محمودآباد و سرخ رود، امروز با حضور ائمه جمعه این دو شهر در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد برگزار شد.


حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد در این گردهمایی با تقدیر از حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: همان طوری که همه در 22 بهمن امسال شاهد بودیم ملت ایران اسلامی در سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی حماسه ارزنده و والا از خود نشان دادند.


وی، افزود: ملت ایران در این روز نشان دادند به عهدی که با شهدا، ولایت و امام شهدا بستند پایبند بوده و در این مسیر والا ثابت قدم و پایدار هستند.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی ثابت کردند که فرزند محرم و عاشورا هستند، تصریح کرد: ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی با فریاد هیهات من الذله ایستادگی کرده و همچنین در تحریم اقتصادی فرزندان رمضان هستند.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ایران اسلامی در مسیر عزت و تعالی قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید ادامه دهنده رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده تا بتوانیم در مسیر عزت و عظمت قرار گیریم.


وی با بیان این که نگاه مردم به رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ما با آن عهد اخوت و محبتی که با رهبری بستند همیشه در خط ولایت خواهند بود و در تمام عرصه ها خود را سربازان ولایت و رهبری می دانند.


امام جمعه محمودآباد، تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه ضامن تعالی نظام اسلامی است که باید تلاش کنیم تا در این مسیر ارزنده و گرانقدر گام برداریم.


حجت الاسلام موسوی  با اشاره به فعالیت گروه های تکفیری داعش تصریح کرد: ایران اسلامی هم در سوریه و هم در عراق جانانه از ملت های مسلمان  دفاع می کند./1314/پ202/ب

ارسال نظرات