۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۴۸۵۴۳
مشاور وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

اعزام 5000 روحانی به مدارس کشور از ابتدای امسال

خبرگزاری رسا ـ مشاور وزیر آموزش و پرورش از اعزام پنج هزار مبلغ به مدارس کشور از ابتدای سال تحصیلی خبر داد و افزود: آموزش و پرورش مبتی بر برنامه های تربیتی دینی فعالیت می کند.
حجت الاسلام ملکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی، مشاور وزیر آموزش و پرورش امروز در بازدید از مدارس امین شرق استان هدف از راه‌اندازی مدارس امین را ارائه الگوی تربیتی با محوریت آیات، روایات و سیره ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و گفت: استقرار روحانی در مدرسه به‌صورت تمام وقت از ویژگی‌های مدارس امین  است.

 

مشاور وزیر آموزش و پرورش از اعزام پنج هزار مبلغ به مدارس کشور از ابتدای سال تحصیلی خبر داد و افزود: آموزش و پرورش مبتی بر برنامه های تربیتی دینی فعالیت می کند.

 

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های استانی هم اندیشی حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با هدف ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در مدارس خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دینی و فرهنگی برای قشر نوجوان و جوانان کشور از اهمیت بسیار برخوردار است.

 

حجت الاسلام ملکی در ادامه افزایش همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در طرح مدارس امین تفاهم‌نامه‌های بین حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش از بین مدارس دارای شرایط مناسب تعدادی انتخاب و در طرح مدارس امین قرار می‌گیرند.

 

وی با اشاره اشاره به حضور بیش از 500 روحانی در مدارس کشور به صورت روزانه اظهارداشت: حضور مبلغان، طلاب و روحانیان در مدارس باید با برنامه‌ریزی و هدفمند باشد.

 

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر این که توانمندسازی فرهنگیان از مهم ترین برنامه‌های وارت آموزش و پرورش است گفت: استمرار ارزش ها، وفاداری به امام و شهدا، نهادینه کردن نماز، فرهنگ عفاف وحجاب، امانت داری و خردمندی مستلزم توجه ویژه به آموزش وپرورش است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات