۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۴۸۵۶۴
امام جمعه سنندج:

امر به معروف‌ و نهی از منکر راهکار مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امر به معروف و نهی از منکر را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: دشمن با راه اندازی جنگ نرم و هجمه های فرهنگی که از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی ایجاد کرده در تلاش است به اسلام و مردم ایران ضربه وارد کند.
ماموستا خدايي امام جمعه سنندج

ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، اظهار داشت: برنامه های هدفمند شبکه های ماهواره ای و هجمه‌های فرهنگی دشمنان در راستای تخریب مقدسات اسلامی است و باید برای مقابله به هجمه‌های دشمن اقدامات جدی در جامعه انجام گیرد.

 


وی افزود: وظیفه مسلمانان در این برهه از زمان بسیار خطیر است و در این میان نقش علمای دینی مهم تر است تا بتوانند فتنه دشمنان اسلام که با هدف سست نمودن مقدسات و دین اسلام انجام می شود را خنثی کنند.

 


ماموستا خدایی با اشاره به نقش مهم و ارزشمند روحانیان در مبارزات هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال در برابر دشمنان اسلام مبارزه مسلحانه کردیم، به فضل خدا در جنگ نرمی که دشمنان اسلام به راه انداخته اند نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد؛ روحانیان، مبلغان و مروجان اسلام ناب محمدی(ص) هستند که با اتکا به دستورات اسلام و قرآن می توانند با گفتار و کردار نیک و مؤثر خود در این کارزار فرهنگی مبارزه کنند.

 


وی به نقش خانواده را در این راستا اشاره و بیان کرد: امروز دشمنان از هر ترفند و حیله‌ای استفاده می کنند تا بنیاد جامعه اسلامی را سست کنند، و در این مسیر از تمام توان و ابزار خود بهره می برند.

 


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خانواده با توجه به نقش حساس و پراهمیت خود می‌تواند بزرگترین مانع برای دشمنان اسلام باشد و با جلوگیری از ورود ماهواره به میان خانواده ها و ترویج عفاف و حجاب بنیاد خانواده را محکم تا از بروز هرگونه ویروسی در بین اعضای خانواده جلوگیری کند.

 


ماموستا خدایی در پایان اظهار کرد: پایه و اساس هر جامعه‌ای، خانواده است که با اجرای فریضه ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر خانواده و جامعه اسلامی را از آسیب های دشمنان مصون داشت و مکر و حیله هایی را که هرروز به شیوه های گوناگون و به روز می شود را خنثی کرد./967/ت302/ب4

ارسال نظرات