۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۴۸۶۶۱
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

ششمین دوره مسابقات قرآن طلاب لرستانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث طلاب لرستانی همزمان با سراسر کشور خبر داد.
مسابقات قرآن

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث طلاب لرستانی روز پنج شنبه، هفت اسفند ماه سال جاری، همزمان با سرار کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال طلاب لرستانی از ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث بین طلاب لرستانی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی بیش از 200 نفر از طلاب لرستانی شرکت می کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: از بین طلاب شرکت کننده، کسانی که امتیاز لازم را کسب کنند، به مرحله کشوری راه می یابند.

وی عنوان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات قرآنی ترویج و توسعه فضای انس دائمی با قرآن و حدیث در بین طلّاب علوم دینی، تشویق قرآن به حفظ و فهم معارف قرآن و حدیث است.

حجت الاسلام ولی پور شناسایی و به کار گیری طلاب نخبه در زمینه مهارت ها، تخصص های قرآنی و حدیثی و بهره گیری از آنها در راستای پیشبرد برنامه های آموزشی، تبلیغی و ترویجی حوزه های علمیه و زمینه سازی برای ارتقا سطح قرآنی و حدیثی طلاب را از دیگر اهداف برگزاری مسابقان قرآنی بیان کرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات