۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۴۸۷۱۱

برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی مدارس علمیه مازندران در آمل

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال مدارس علمیه استان مازندران به میزبانی حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.
فوتسال فوتسال فوتسال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال مدارس علمیه استان مازندران، عصر امروز در سالن هلال احمر شهرستان آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که این مسابقات به میزبانی حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل صورت گرفته است، گفت: نوزده تیم از مدارس سراسر استان در این مسابقات که به مدت هشت روز برگزار شد حضور داشتند.

 

وی با اشاره به تیم های برتر این مسابقات، تصریح کرد: تیم های مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائم شهر، مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر، مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل و مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر رتبه اول تا چهارم را کسب کردند که از سم تیم برتر مسابقات با اهدای جوایزی قدردانی شد.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که دین مبین اسلام سفارش فراوانی دارند  که همواره مسلمان باید ورزش کنند تا با کسب توانایی از آسیب‌های جسمی و روحی دور باشند، خاطرنشان کرد: توجه به ورزش سبب می‌شود تا انسان بتواند با طراوت و شادابی که از آن به دست می‌آورد در کلیه امور زندگی خود موفق باشد.

 

حجت الاسلام براری با اشاره به این که تحرک و پویایی از ویژگی‌های انسانی است، بیان داشت: ورزش کردن کمک شایانی به ایجاد و تقویت سلامتی جسمانی و روانی می کند و افرادی که با روش صحیح ورزش می‌کنند و یا دارای کارهای با تحرک هستند، سالم تر بوده و عمرشان از افرادی که کارهای بدون تحرک دارند بیشتر است.

 

معاون حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع)  آمل با تأکید بر این که همگان باید ورزش را جدی بگیرند و نسبت به آن اهتمام خاصی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه باید برای سلامتی خودشان، ورزش را یک ضرورت و کار لازم به حساب آورند و جامعه ورزشکار، جامعه ای بانشاط و پر تلاش خواهد بود که می‌تواند منشأ تحولات و پیشرفت شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات