۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۴۸۷۴۳
با هدف ترویج فرهنگ اسلامی؛

پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های حدیثی تدوین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طی نشست مشترک رادیو معارف و انجمن علمی حدیث حوزه‌های علمیه، بر تدوین پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های حدیثی برای ترویج فرهنگ اسلامی تاکید شد.
نخستين نشست مشترک مديران اين راديو

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیومعارف، نخستین نشست مشترک مدیران این رادیو با انجمن علمی حدیث حوزه های علمیه دوشنبه چهارم اسفند 93 در سالن جلسات رادیو برگزار شد.

 

در این نشست، اعضای هیئت مدیره انجمن علمی حدیث حوزه به بیان دیدگاه ها، ظرفیت های همکاری، و راهکارهای ترویج سبک زندگی دینی با تکیه بر احادیث اهل بیت علیهم السلام اشاره کردند.

 

حجت الاسلام عبدالهادی مسعودی خمینی، دبیر انجمن علمی حدیث حوزه با اشاره به حضور نمایندگان مجامع حدیثی در این انجمن گفت: باید به گونه‌ای، آموزه‌های حدیثی به مردم عرضه شود که مردم نیازهای خود را از حدیث فراگیرند و حدیث را یک ضرورت برای زندگی درست تلقی کنند. برای این امر تعامل رسانه و انجمن علمی راهگشاست.

 

مجتبی تونه‌ای قائم مقام رادیو معارف نیز با تأکید بر نقش آموزه‌های اهل بیت علیهم السلام در سبک زندگی دینی گفت: آنچه می‌تواند فصل جدیدی را در تحولات فرهنگی جامعه و رفتار سازی رقم بزند روی آوردن به قرآن و حدیث است که البته بدون تدوین پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های حدیثی با دشواری‌ها و کاستی‌هایی همراه خواهد بود. بنابراین تقاضا داریم انجمن علمی حدیث حوزه با عنایت به جایگاه علمی و اشراف به ظرفیت‌ها و نیازهای مخاطبان، پیوست رسانه‌ای را تنظیم و رسانه ملی را یاری کند.

 

حجت الاسلام عباسی، قائم مقام انجمن علمی حدیث نیز ساماندهی همکاری‌های این دو مجموعه را در قالب تفاهم نامه همکاری خواستار شد./978/د102/ی

ارسال نظرات