۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۴۸۷۹۳
عضو شورای نگهبان:

دشمن، ما را به حال خود رها نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای نگهبان گفت: با توجه به وضعیت امروز استکبار جهانی و ایادی او این‌که انتظار داشته باشیم دشمن ما را به حال خود رها کند، انتظار بیهوده‌ای است.
سليمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد سلیمی عضو شورای نگهبان و مشاور قوه قضائیه، امروز عصر در نشست علمی حقوق و امنیت هسته‌ای که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و با اشاره به این‌که نظام جمهوری اسلامی قربانی تروریست است، گفت: یکی از پدیده‌هایی که در سه و نیم دهه پس از پیروزی انقلاب به نظام اسلامی بیشترین خسارت را وارد کرده ترورهایی بوده که در این مدت انجام شده است.

 

وی افزود: امروز این کشور به لطف خدا و تلاش‌های انجام شده از امنیت خوبی برخوردار است اما نباید از دشمن غافل شده و مسائل مربوط به امنیت را ساده گرفت که در پاره‌ای از موارد خسارات وارده به سادگی قابل جبران نیست.

 

دشمن ما را به حال خود رها نمی‌کند

 

عضو شورای نگهبان، عنوان کرد: با توجه به وضعیت امروز استکبار جهانی و ایادی او این‌که انتظار داشته باشیم دشمن ما را به حال خود رها کند انتظار بیهوده‌ای است.

 

مشاور قوه قضائیه اظهار داشت: در روزهای اول انقلاب امام راحل دستور فرمودند سفارت اسرائیل در ایران تعطیل شود اگر امروز صهیونیست‌ها بسیار علنی در هر جای دنیا به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایستاده به دلیل ضربه‌ای است که 36 سال پیش خورده اند.

 

استکبار جهانی اول انقلاب تروریست را با مردم ایران امتحان کرده است

 

حجت‌الاسلام سلیمی بیان داشت: پیدایش گروه‌هایی چون داعش ابتدا در سوریه و عراق سپس در کشورهای مصر و یمن پدیده جدیدی نیست استکبار جهانی این حرکت‌ها را در روزهای اول انقلاب در جمهوری اسلامی ایران با مردم ما امتحان کرد.

 

عضو شورای نگهبان ابراز کرد: حضرت آیت‌الله سیستانی در نجف فرمودند: نظام جمهوری اسلامی با نظام سایر کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست زیرا جمهوری اسلامی برخاسته از درون مردم است، در ایران مردم‌سالاری دینی برقرار است.

 

وی در ادامه گفت: در آخر جنگ بعد از پذیرش قطعنامه از ناحیه جمهوری اسلامی ایران عملیاتی که به دستور سردمداران استکبار و به وسیله گروه منافقین در کشور ایران انجام شد به مراتب گسترده تر از آنچه امروز گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق انجام داده است،‌ بود.

 

در ایستادگی نباید از دشمن غافل شد

 

مشاور قوه قضائیه عنوان کرد: هیچ چیزی بدتر از ناامنی نیست اطراف کشور ما را ناامنی احاطه کرده است ما در مقابل دشمنی قرار داریم که آشکارا وارد جنگ شده اگر بخواهیم سرپا ایستاده و به اهداف خود برسیم نباید دشمن را کوچک شمرده و غفلت کنیم.

 

حجت‌الاسلام سلیمی اظهار داشت: ما باید به طراحی‌هایی که دشمن برای نابودی ما داشته بیشترین توجه را داشته و برنامه‌ریزی کنیم یکی از برنامه‌های دشمن جداسازی مردم از نظام است زیرا تا زمانی‌که مردم حامی و مدافع نظام باشند این نظام نابود نخواهد شد.

 

امروز برخی مقدس‌نماها علیه مقدسات دینی اقدام می‌کنند

 

عضو شواری نگهبان بیان داشت: امروز برخی مقدس‌نماها تحت عنوان انجمن پادشاهی ایران بر علیه مقدسات دینی اقدام می‌کنند آموزشی که به آنها داده می‌شود زیر نظر انگلیس، آمریکا و اسرائیل است، آنها کسانی هستند که می‌خواهند اصلا اسلام نباشد.

 

 

وی در ادامه گفت: امروز دشمن دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کند امید که مسؤولان در نگهداری و حفاظت از ثروت‌های گران‌بهای کشورمان موفق شده و در حراست و صیانت از این نیروها تلاش و کوشش خود را داشته باشند دشمن ما را به عنوان یک جزیره امن رها نخواهد کرد ما باید آماده یک مبارزه طولانی باشیم.

 

مشاور قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: امروز که دشمن بیداری اسلامی را از ایران می‌بیند تلاش می‌کند این دستاوردها را خنثی کند، اگر قرار است ایستادگی کنیم نباید از کشته شدن بترسیم امید که خداوند توفیق پاسداری از خون شهدا را به ما عنایت کند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات