۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۴۸۹۳۰

پنجمین دوره جشن فار‌غ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پنجمین دوره جشن فارغ التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه حضرت معصومه (س) صبح فردا با حضور مسؤولان برگزار می‌شود.
دانشگاه حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین دوره جشن فارغ التحصیلی 83 نفر از دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه(س) صبح فردا با حضور مسؤولان برگزار می شود.

 

این دانش آموختگان در مدت سه سال و کمتر از آن در رشته های حسابداری، حقوق، مدیریت و مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

 

گفتنی است، دانشگاه حضرت معصومه(س) یکی از دانشگاه های تک جنسیتی کشور است که در زمینه ارائه خدمات آموزشی به بانوان و دختران جوان پیشگام شده و با توجه به نیازهای روز جامعه و به صورت کاربردی اقدام به پذیرش و تربیت دانشجو کرده است.

 

پذیرش دانشجوی دختر و بانوان در این دانشگاه از سراسر کشور از طریق سازمان سنجش صورت گرفته و افراد علاقمه ند برای ثبت نام در این دانشگاه می توانند به سایت آن مراجعه کنند؛ این دانشگاه به تمامی پذیرفته شدگان خود خدماتی رفاهی از جمله خوابگاه ارائه می کند و تمامی خوابگاه های این دانشگاه زیر نظر مدیریت دانشگاه اداره می شود.

 

همچنین یکی از امکانات های ویژه این دانشگاه دارا بودن مهد برای کودکان است؛ بنابراین زنان خانه دار نیز با استفاده از خدمات این بخش به راحتی می توانند تحصیلات خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

 

لازم به ذکر است، در حال حاضر در تمامی کشورهای پیشرفته دانشگاه های تک جنسیتی به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای پیشرفت های علمی در میان قشر زنان به عنوان نیمی از اعضای جامعه مطرح بوده و این دانشگاه ها طبق بررسی های انجام شده توانسته اند نقش مهمی در رشد علمی کشورهای مختلف به ویژه کشورهای توسعه یافته داشته باشند./837/پ202/ف

ارسال نظرات