۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۴۹۰۰۲
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه در برنامه های آغاز سال

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید برنامه های شروع سال جدید به شکلی باشد که هیچ گونه بی احترامی نسبت به ایام فاطمیه صورت نگیرد.
نشست سازمان تبليغات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد،حجت‌الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سی و سومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان یزد که به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: تقارن آغاز سال جدید با ایام فاطمیه نیازمند آن است تا برنامه ریزی مناسب از هرگونه افراط و تفریطی در برنامه های این دومناسبت پرهیز شود.

 

وی اظهار داشت: باید برنامه های شروع سال جدیدبه گونه ای باشد که هیچگونه بی احترامی نسبت به ایام فاطمیه صورت نگیرد.

 

کارگر در ادامه گفت: جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی بنا به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در طول سال و برای برگزاری هرچه بهتر12 مناسبت محوری از جمله فاطمیه و محرم تشکیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تشکیل این جلسات در استان ها به ادارات کل تبلیغات اسلامی واگذار شده است اظهار داشت: جلسات این ستاد در راستای بزرگداشت مناسبت های مذهبی به دور از هرگونه افراز و تفریط برگزار می‌شود.


کارگر اضافه کرد: مصوبات جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی برای بررسی به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دستورات مرکز بر این امر تاکید دارد که مراسمات شهادت حضرت زهرا (س) در دهه دوم مورد توجه بیشتری قرار گیرد./1325/د102/ف

ارسال نظرات