۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۲۴۹۰۴۱

اخبار کوتاه حوزه علمیه استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ آغاز رسمی تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه از سوی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، برگزاری مسابقه مکتوب یاد یاران در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان و تقدیر مسؤول مدرسه علمیه مهدی موعود(ع) دیر از اساتید از مهم‌ترین عناوین خبرهای حوزه علمیه استان بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر همزمان با آغاز پذیرش سراسری مدارس علمیه تبلیغات رسمی و حضوری مبلغان مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان در محل خوابگاه دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی امام صادق(ع) شهر آبپخش آغاز شد.

 

در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام جوکار مدیر این مدرسه علمیه خواستار تامل و تدبر بیشتر نسل جوان درباره مسائل مختلف روز شد.

 

وی گفت: شبهات و هجمه های مختلفی که درحال حاضر لشکر کفر بر جهان اسلام وارد کرده است، می طلبد نیروهایی مستعد و پرتلاش درمقابله با این تحرکات دشمن تربیت شده و به سوالات و شبهات فراوان مردم بالاخص نسل جوان پاسخ دهند.

 

درادامه این مراسم این مدیر به سوالات مختلف دانش آموزان پاسخ داد.

 

برگزاری مسابقه مکتوب یادیاران در مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان

 

از متن وصیت نامه شهدای روحانی مسابقه مکتوب یاد یاران درمحل مسجد مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.

 

حجت الاسلام سعید غلامی معاون تهذیب این مدرسه علمیه با بیان این خبر افزود: جهت آشنایی بیشتر طلاب نوجوان و جوان با وصایای نورانی شهدای گرانقدر، از بین 25 وصیتنامه شهدای والامقام روحانی با طرح سوالات تستی این مسابقه مکتوب برگزارشده است.

 

تقدیر مسؤول مدرسه علمیه مهدی موعود دیر از اساتید

 

در جلسه ای که با حضور اساتید مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر برگزار شد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهر دید و نیز مسؤول مدرسه علمیه این شهر به جهت تلاش های موثر اساتید از آنان با اهدا هدایایی تقدیر کرد.

 

در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام سید علی حسینی به ارائه چند نکته اخلاقی و نقش استاد در تربیت پرداخت.

 

برگزای جلسه اخلاق در مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان

 

جلسه اخلاق ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان با حضور حجت الاسلام اکبری از قم براگزار شد.

 

حجت الاسلام اکبری در این جلسه با بیان وظیفه سنگین طلاب سفیران هدایت بر حضور فعال تر آن ها در فضای اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: لزوم فعالیت خوب و اثر بخش، خودسازی و معنویت است و نمونه بارز آن را حضرت امام خمینی(ره) معرفی کردند.

 

گفتنی است، در پایان مراسم ذکر مصیبت در رثای اهل بیت صورت گرفت./833/پ203/ب4

ارسال نظرات