۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۲۴۹۰۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

تا اهتزاز پرچم اسلام بر کاخ های طاغوتی جهان از پا نمی نشینیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شیرازی با تأکید بر این که تا اهتزاز پرچم اسلام بر کاخ های طاغوتی جهان از پا نمی نشینیم، گفت: دشمنان تصور نکنند حمایتشان از تروریست ها از نگاه امت اسلام پنهان است، ما ضلالت و حماقت آنان را می بینیم و هرگز رهایشان نخواهیم کرد تا هر چه می خواهند انجام دهند.
حجت الاسلام علي شيرازي ، نماينده ولي فقيه در سپاه قدس

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، امشب در آیین تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم با عنوان «آیه های صبر» که در مجتمع شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد، خطاب به خانواده های شهدا گفت: فرزندان شما حماسه ای بی نظیر در عصر کنونی آفریدند و چه در جوار زینبیه یا مرزها و سایر استان های سوریه همه با یک هدف وارد میدان جهاد شدند.

 

وی اظهار کرد: آن روز که تروریست ها وارد عراق و سوریه شدند، همه عاشقان اهل بیت(ع) نسبت به امنیت حرم های اهل بیت(ع) نگران بودند و قطعا اگر نبود دفاع جانانه فرزندان شما، امروز خبری از این حرم های شریفه نبود.

 

اجر خانواده شهید از خود شهید کمتر نیست

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که شهدای مدافع حرم همه شهید راه ولایت هستند، افزود: این بالاترین افتخار برای خانواده شهدا است که هم در این عالم و هم در قیامت مقابل اولیای الهی سرافراز هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به فرمایش امیرمؤمنان علی(ع) در نهج البلاغه که «جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی خواص و مجاهدان راه خود می گشاید»، تصریح کرد: هم شهدا و مجاهدان راه اسلام و هم خانواده های آنان وارد بهشت می شوند چرا که اجر خانواده شهید از خود شهید کمتر نیست.

 

شهید از اولیای خدا است و اجازه شفاعت دارد

وی با بیان این که شهید از اولیای خدا است و اجازه شفاعت دارد، به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم اشاره و تأکید کرد: اینگونه نیست که شهید پس از شهادت جزو اولیای الهی قرار گیرد بلکه اصولا پیش از شهادت جزو اولیا قرار می گیرد و در استمرار مسیر عبودیت، به درجه عظیم شهادت نایل می شود.

 

حجت الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: همه لذت شهدا سخن گفتن با خدا و نظر به وجه الله است چرا که نه به بهانه بهشت بلکه با هدف جلب رضای خدا هستی شان را کف دست نهاده و با خدا معامله کردند.

 

به برکت خون شهدا روحیه شهادت طلبی جای جای جهان را فراگرفته است

وی با بیان این که امروز در اثر فرهنگی که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در جهان اسلام ایجاد شده، عشق به شهادت در میان مسلمانان رو به گسترش است، اضافه کرد: دنیا تلاش می کند ملت ایران و امت اسلام را از ارزش ها جدا کند اما پس از سال ها نتیجه ای نگرفته است چرا که خون شهدا جهان را دگرگون و روحیه شهادت طلبی را در همه جا تقویت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان این که عشق به دفاع از ارزش ها و کشته شدن در راه اسلام و قرآن در جهان مشهود است، ادامه داد: دشمنان می خواستند جمهوری اسلامی نباشد اما نه تنها اینگونه نشد بلکه نظام ما به الگوی کشورهای اسلامی تبدیل شد و روز به روز دل های مسلمانان به انقلاب اسلامی متمایل می شود.

 

جبهه مقاومت انتقام تک تک شهدا را از استکبار جهانی خواهد گرفت

وی افزود: این نشانه حیات شهدا است که دشمن را در مقابله با اسلام درمانده کرده است به گونه ای که خود اعتراف دارد از مقابله با ما ناتوان است.

 

حجت الاسلام شیرازی تأکید کرد: دشمنان اسلام بدانند این تازه آغاز راه است و جبهه مقاومت بنا دارد انتقام تک تک شهدا را از استکبار جهانی و تروریست ها بگیرد؛ دشمنان تصور نکنند حمایتشان از تروریست ها از نگاه امت اسلام پنهان است، ما ضلالت و حماقت آنان را می بینیم و هرگز رهایشان نخواهیم کرد تا هر چه می خواهند انجام دهند.

 

تا اهتزاز پرچم اسلام بر کاخ های طاغوتی جهان از پا نمی نمی نشینیم

وی با اشاره به عملیات ضدصهیونیستی در پاسخ به شهادت شهید اللهیاری و جمعی از حزب الله لبنان، یادآور شد: جمهوری اسلامی در برابر استکبار شعار نمی دهد بلکه عمل می کند؛ ما خواب را بر چشمان صهیونیست ها و همه کسانی که علیه دین و ارزش های ما ایستاده اند، حرام می کنیم و تا پرچم اسلام را بر بلندای کاخ های طاغوتی جهان به اهتزاز در نیاوریم، ساکت نخواهیم نشست.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: امت اسلام این عظمت و اراده را دارد که تحت عنایت الهی با تمام قدرت وارد صحنه شده و مقابل مستکبران بایستد.

 

دشمن تصور نکند با تحریم و تهدید می تواند جلوی ما را بگیرد

وی ادامه داد: دشمن تصور نکند با تحریم و تهدید می تواند جلوی ما را بگیرد؛ آن روز که انقلاب اسلامی نوپا بود توان مقابله نداشت امروز که این درخت تناور 36 ساله شده به مراتب نخواهد توانست ما را متوقف کند.

 

حجت الاسلام شیرازی خطاب به دشمنان اسلام افزود: هر روز منتظر یک ضربه امت اسلام باشید چرا که جوانان امت اسلام با وجود همه توطئه های شما، با سلاح ایمان، تقوا و اخلاص در جبهه مقاومت ایستاده اند./930/پ201/ب5

 

ارسال نظرات