۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۲۴۹۰۵۲
حداد عادل در بوشهر:

تمام ضربه های وارد شده به دشمن از ایمان مردم بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس گفت: راز پیروزی ایران ایمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبری است و دشمنان این سه رکن را نشانه گرفتند و برای بی ایمان کردن مردم با تاسیس شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی برای مقابله با ایمان و متزلزل کردن بنیان خانواده تلاش کنند.
حدادعادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، غلامعلی حدادعادل در جمع مردم بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری معلم بصیرت هستند، گفت: این وضع امروز کشور ما نتیجه بصیرت امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری که معلم بصیرت هستند، می‌باشد؛ ایران کشوری است که به عنوان یک نظام و حکومت چراغ ایمان را روشن و حکومت دینی بر پا کرده و به جدایی دین از سیاست خط بطلان کشیده است و به دنبال اخلاق می‌باشد.

 

به برکت بصیرت سیاستی است که استقلال بدست آورده ایم

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما امروز به برکت بصیرت سیاسی است که استقلال فرهنگی، اقتصادی به دست آورده ایم این کشوری بود که در جنگ محتاج سیم خاردار بود که دشمن از فروختن خودداری می کرد اما حالا سپاه و ارتش اقتدار خود را در رزمایش هایش نشان می دهد و ماهواره به فضا پرتاب می کند که اینها نتایج انقلاب است.

 

حداد عادل در ادامه گفت: ایران کشوری اثرگذار در منطقه است و نقش تعیین کننده دارد در لبنان، سوریه، لبنان، یمن و بحرین که این تاثیرگذاری را به برکت صداقت در پیام به دست آورده است؛ دیروز صداقت و شجاعت امام راحل را می دیدند و امروز صداقت و شجاعت مقام معظم رهبری را و این سر قدرتمندی نظام جنهوری اسلامی ایران است.

 

تحریم ها ادامه جنگ نظامی دیروز است

 

وی با بیان اینکه دشمن از بیداری مسلمانان می ترسد و همه سعی آنها بر این است که کانون این بیداری را خاموش کنند اظهار داشت: در 8 سال جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی حمله کردند و امروز جنگ، جنگ اقتصادی است که این تحریم که شروع کردند ادامه جنگ نظامی دیروز که بمب می ریختند که صدا، کشته و خون داشت اما امروز تحریم می کنند که ممکن است این سروصدا را نداشته باشد.

 

اقتصاد مقاومتی به معنی ایستادگی در برابر توطئه تحریم دشمن است

 

حداد عادل گفت: شما مردم همانطور که 8 سال جنگ تحمیلی را اداره کردید امروز باید همه در برابر جنگ اقتصادی ایستادگی کنید و انتظاری که رهبری از ما دارد تحت عنوان اقتصاد مقاومتی به معنی ایستادگی در برابر توطئه تحریم دشمن است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیروز اگر شعار ما جنگ جنگ تا پیروزی بود امروز باید شعار ما ایستادگی، مقاومت، اقتصاد مقاومتی تا پیروزی در جنگ اقتصادی باشد که ملت ما تا حال بصیرت خود را ثابت کرده است.

 

وی گفت: ما باید سر توفیق و رمز پیروزی خود را بشناسیم و بیان شود از چه راهی وارد شدیم که به پیروزی رسیدیم، این ثبات و امنیت امروز که کشور دارد هیچ کشوری در منطقه ندارد و امن ترین و باثبات ترین نظام را داریم و کشورهایی را می بینیم که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و رویگردانی و نه گفتن ما به آمریکا  و آنهایی که روی آوردند و نوکری آن را کردند در چه وضعی هستند و ایران به برکت اسلام در چه وضعی است.

 

تمام ضربه های وارد شده به دشمن از ایمان مردم بوده است

 

پنجمین رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: راز پیروزی ایران ایمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبری است و دشمنان این سه رکن را نشانه گرفتند و تلاش می کنند برای بی ایمان کردن مردم با تاسیس شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی برای مقابله با ایمان و متزلزل کردن بنیان خانواده درپی از بین بردن ایمان مردم باشند.

 

حدادعادل گفت: دشمن هزار برنامه برای اختلاف بین شیعه وسنی دارد و مقام معظم رهبری بر سر این موضوع پافشاری و تأکید می کنند که مواظب باشید و به صراحت می گویند "هر شخصی با توهین به مقدسات گروه دیگر آتش فتنه و اختلاف را بین مسلمانان شعله ورتر کند در خدمت آمریکا واسرائیل است" .

 

برنامه های دشمن برای بدبین کردن مردم نسبت به رهبری نظام

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هالیوود با ساختن فیلم های ضد ایرانی بر علیه نظام و رهبری برنامه ریزی می کند تا بین این ملت و رهبری فاصله بیاندازند و دروغ های را درباره مقام معظم رهبری و خانواده ایشان می گویند تا ایمان به خدا، وحدت مردم و اطاعت از رهبری از ملت گرفته شود برای این خاطرکه این سه رکن رمز پیروزی ملت ایران است.

 

وی گفت: ما در مجلس سعی می کنیم در مسیر این سه رکن حرکت کنیم اگر انتقادی به دولت باشد در همین چارچوب است اگر حمایت و رأی مثبتی می دهیم سعی می کنیم در همین راستای سه رکن باشد.

 

حدادعادل در پایان اظهار داشت: اصول گرایی را در این می دانیم که با ایمان به خدا، دست در دست هم، پشت سر رهبری حرکت کنیم./833/پ202/ب4

ارسال نظرات