۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۴۹۰۸۰
امام جمعه ارومیه:

مسؤولان بیانات رهبری را سرلوحه کار قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به شرایط کشور، گفت: مسؤولان بیانات رهبر معظم انقلاب را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهند.
ديدار مديرکل و روساي مناطق 24 گانه آموزش و پرورش با امام جمعه اروميه ديدار مديرکل و روساي مناطق 24 گانه آموزش و پرورش با امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شب گذشته در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونان و روسای مناطق 24 گانه استان با ابراز خشنودی از اقدامات آموزش و پرورش استان در ترویج فرهنگ دینی و اقامه نماز جماعت در مدارس استان، اظهار داشت: توجه به مقوله نماز به عنوان یک وسیله تربیتی باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: اگر نماز جماعت در کلیه ادارات و مدارس استان اقامه شود، از بروز منکرات مختلف در جامعه پیشگیری خواهد شد.

 

امام جمعه ارومیه با اذعان به مشکلات پیش روی مسؤولان اجرایی کشور، خاطرنشان کرد: از یک نگاه این مشکلات یک نعمت الهی است تا مسؤولان با تلاش مضاعف اجر اخروی بیشتری کسب کنند.

 


حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که مدیریت در مشکلات هنر است، اظهار کرد: مسؤولان نظام باید بیانات مقام معظم رهبری را به عنوان یک نقشه راه سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه جلسه با اشاره به خصوصیات متقین در نهج البلاغه اظهار داشت: عمل صالح، پند گرفتن و ترس از عقوبت الهی از جمله ی ویژگی های افراد متقی است.

 


وی با بیان این که یقین همان علم بدون شک و اعتقاد محکمی است که زوالش ممکن نیست، تصریح کرد: از نظر قرآن کریم مراحل یقین شامل علم الیقین(مرتبه برهان)، عین الیقین(مشاهده آشکار) و حق الیقین( یکی شده عالم و معلوم) است.

 


گفتنی است، دیدار مدیرکل، معاونان و روسای مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی بعد از جلسه نهج البلاغه امام جمعه ارومیه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد./936/پ203/ب4

ارسال نظرات