۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۲۴۹۲۴۶
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

شهید خرازی حاصل اندیشه های امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ سردار محمدسیلمانی آشنایی با شهدا و فرهنگ جبهه را یکی از نیازهای جامعه دانست و گفت: شهید خرازی نیروهای بسیاری را در دوران جنگ تحمیلی تربیت کرد و امروزه شاهد فعالیت آنها در سطوح مدیریتی مختلف نظام هستیم.
سردار محمدسليماني، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار رضا محمدسلیمانی عصر امروز در مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهادت حاج حسین خرازی فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) و شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت و اخلاق شهید خرازی اظهار کرد: ما خود را شاگردان 8 سال دفاع مقدس می‌دانیم که از غافله شهدا عقب مانده ایم، بنده سال 59 با شهید خرازی آشنا شدم و در مدتی همراه ایشان بودم به زوایای مختلف شخصیت بزرگ ایشان پی بردم.

 

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطر نشان کرد: شهید خرازی شخصیتی ولایتمدار بود که در حقیقت آینه تمام نمای ولایتمداری و وفاداری به اسلام و انقلاب است، برای اینکه به سیره علمی و نظر شهدا پی ببریم باید در زندگی انها تحقیق و جستجو کنیم و این آشنایی با شهدا و فرهنگ جبهه یکی از نیازهای امروز جامعه ما است.

 

وی با اشاره به تأثیر عمیق امام خمینی بر فرهنگ کشور و رزمندگان اسلام تصریح کرد: شهید حسین خرازی حاصل اندیشه های امام خمینی بود، شهید خرازی یکی از الگوهای دیگر نیروها و رزمندگان در جبهه بود، ایشان الگوی رفتاری کامل و اسلامی بود که به دستورات دینی برای رعایت اصول اخلاقی عینیت بخشیده بود و با منش و رفتار خود دیگران را به اسلام دعوت می‌کرد.

 

محمدسلیمانی با بیان اینکه شهید خرازی نه تنها خود یک فرمانده تراز انقلاب اسلامی بود بلکه نیروهای انقلابی بسیاری تربیت کرد گفت: شهید خرازی در جنگ تحمیلی نیروهای بسیاری را در تراز انقلاب اسلامی و برای خدمت به اسلام و انقلاب تربیت کرد و امروزه شاهد هستیم که حاصل این شیوه شهید خرازی در سطوح مختلف مدیریت نظام اسلامی در کشور فعالیت می‌کنند.

 

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری ضمن تصریح بر عمق بینش دینی و ولایی شهید خرازی ابراز کرد: شهدا همگی در مکتب امام خمینی تربیت شده بودند و با توسل و تمسک به اهل بیت و ائمه در جبهه ها به جنگ با دشمنان مشغول بودند و همواره از عاشورا و مکتب امام حسین برای نبرد علیه کفر الگو برداری می‌کردند./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات