۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۴۹۲۷۷
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه:

دستاوردهای انقلاب در پرتو دین و مقاومت‌ به دست آمده است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان این که نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی ارکان غرب را لرزاند، گفت: همه این افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زیر سایه دین و مقاومت‌ به دست آمده است.
حجت الاسلام ملک دار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه  های علمیه کشور شب گذشته در یادواره سرداران، فرماندهان و 422 شهید والامقام آستانه اشرفیه با بیان این که شهادت با فضیلت‌ترین و پرافتخارترین مرگی است که انسان با آن به عالم دیگر منتقل می‌شود، اظهار داشت: شهدا افتخار ملت و انسانیت هستند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه  های علمیه کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و گفت: یک خوبی است که بالاتر از آن وجود ندارد و آن شهادت و غلطیدن یک انسان در خون خود در راه خدا است.

 

وی با اشاره به آیاتی از قرآن افزود: خدواند در قرآن می فرماید کسی که در راه خدا به شهادت رسید مرده‌اش نخوانید و گمان هم نکنید که مرده است بلکه در نزد پروردگار خود روزی می‌خورد.

 

حجت الاسلام ملک دار با تصریح بر این که شهدا ناظر اعمال ما هستند، گفت: شهدا تفسیر واقعی زندگی هستند و حیات واقعی را ترجمه می‌کنند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه های علمیه کشو،ر برگزاری یادواره های شهدا را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: گام برداشتن برای مجلس یادواره شهدا عبادت است.

 

وی با تاکید بر این که کسب افتخار و عزت نظام اسلامی در منطقه و جهان به برکت مقاومت و استقامت شهدا حاصل شد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به یک قدرت در منطقه تبدل شده است.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با تاکید بر این که شهدا در پاسداری از ارزش های اسلامی پیشتاز بودند، تصریح کرد: استقامت و ایستادگی شهدا باعث پیروزی حق شد و باعث شد که امروز انقلاب اسلامی حرف اول را در منطقه می زند.

 

حجت الاسلام ملک دار با بیان این که نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی ارکان غرب را لرزاند، گفت: همه این افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زیر سایه دین و مقاومت‌ به دست آمده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات