۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۴۹۳۵۴
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر خبر داد؛

ایام فاطمیه صحن حضرت زهرای حرم امیرالمؤمنین میزبان هیأت‌های ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به برنامه آینده جامعه ایمانی گفت: برای نخستین بار در ایام فاطمیه هیأت های ایرانی در صحن حضرت زهرا(س) در جوار بارگاه ملکوتی امام علی(ع) به عزاداری خواهند پرداخت.
رحيم آبفروش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر امروز در همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور که در مجمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به خودجوشی و مردمی بودن جامعه ایمانی مشعر گفت: این جمع به دستور هیچ شخصی فعالیت تشکیل نشده بلکه افراد آن بر اساس انگیزه های الهی در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: مشعر یک مؤسسه در قم نیست که فقط در پی تولید محتوا و ارسال آثار باشد، مشعر شامل همه شرکت کنندگان در این همایش می شود، از همین رو همه در اتفاقات و پیشروی های کار شریک هستند؛ تکلیف افراد به نتیجه رساندن کارها است.

 

آبفروش با بیان این که کار تشکیلاتی و جمع شدن هیأت ها در کنار یکدیگر وابسته به افراد نیست، اظهار داشت: جمع شدن در کنار یکدیگر باید با اهداف الهی و برای رضای خداوند باشد، اگر این چنین شود دیگر تعارف ها کنار می رود.

 

وی ادامه داد: با امانتی که امروز به عنوان جبهه مردمی و فرهنگی انقلاب یاد می شود بر دوش هیأتی ها و انقلابی ها است، باید در راستای رسیدن لحظات حساس امروزه و فعالیت های جبهه فرهنگی انقلاب به آیندگان منتقل شود.

 

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به برنامه آینده جامعه ایمانی ابراز داشت: برای نخستین بار در ایام فاطمیه هیأت های ایرانی در صحن حضرت زهرا(س) در جوار بارگاه ملکوتی امام علی(ع) به عزاداری خواهند پرداخت.

 

وی شعار فاطمیه امسال را « او ایستاد پای امام زمان خویش» عنوان کرد و گفت: باید با الگوگیری از حضرت زهرا(س) ما نیز پای اماممان بایستیم./1323/پ202/ف

ارسال نظرات