۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۴۹۳۸۲
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح آرامش بهاری در 46 بقعه متبرکه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف استان لرستان از برگزاری طرح آرامش بهاری در 46 امام زاده شاخص استان خبر داد.
بقاع متبرکه

حجت الاسلام محمدجوادعباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح آرامش بهاری، از 28 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه هر سال همزمان با سراسر کشور در جوار تعدادی از بقاع شاخص استان اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 46 امامزاده استان لرستان میزبان طرح آرامش بهاری هستند.

معاون فرهنگی اوقاف استان لرستان تصریح کرد: طرح آرامش بهاری هرساله ایام نوروز، در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه در قالب برپایی غرفه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام عباس زاده عنوان داشت: طرح آرامش بهاری با ارائه برنامههای مشاورهای، پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام برگزار می شود.

وی بحثهای چند رسانهای در مورد مهدویت و مباحث روز، اجرای برنامه هایی در حوزه کودک و نوجوان باهدف ارائه خدمات فرهنگی به زائران را از دیگر برنامه های قابل اجرا در طرح آرامش بهاری بیان کرد.

معاون فرهنگی اوقاف استان لرستان یادآور شد: برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نیز در 46 امام زاده شاخص استان لرستان برگزار می شود.

اجرای طرح سوگواره یاس نبوی از دوم فروردین ماه 94 در بقاع شاخص لرستان

وی با بیان این که طرح سوگواره یاس نبوی نیز از دیگر برنامه های قابل اجرا در امام زادگان شاخص استان است، افزود: این طرح نیز از دو فروردین تا شش فروردین در امام زادگان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف استان لرستان خاطرنشان کرد: امیدوایم امسال نیز مطابق سال های گذشته طرح سوگواره یاس نبوی در قالب عزاداری برای حضرت زهرا (س) باشکوه هر چه تمام‎تر برگزار شود./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات