۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۴۹۴۰۱

چهل حدیث امام خمینی در تایلند ترجمه شد

خبرگزاری رسا ـ به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در بانکوک، نسخه جدید ترجمة تایی زبان کتاب شریف «چهل حدیث» حضرت امام خمینی(ره) در تایلند چاپ و منتشر شد.
چهل حديث امام خميني(ره)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره ‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، ویژگی های نسخه جدید کتاب شریف «چهل حدیث» حضرت امام خمینی(ره) شامل اصلاح نقائص ترجمه و اغلاط چاپی، حروف چینی جدید با برخی اضافات توسط مترجم، قطع رحلی و جلد سلفون با مقوای سخت و تصویر زیبایی از حضرت امام خمینی(ره) بر روی جلد و تصویری از مهر حضرت امام راحل در پشت جلد می باشد که در 705 صفحه و در اولین نوبت چاپ جدید آن با تیراژ 200 نسخه، به زیور طبع آراسته گردیده است.
 
چاپ اول ترجمه تایی زبان کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی(ره) در سال 1370 و در سه مجلد و چاپ دوم در سال 1387 توسط ارایزنی فرهنگی ایران در تایلند منتشر شده است و هم اکنون نیز با توجه به نیاز نخبگان این کشور به ویژه جامعه مسلمانان و شیعیان تایلند منتشر گردید.
 
گفتنی است این کتاب در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بانکوک که از تاریخ پنجشنبه 7 لغایت 17 فروردین ماه سال 1394 برگزار خواهد شد، با حضور مهندس مناجیت مترجم کتاب و از نویسندگان برجسته و معروف جامعه شیعیان و مسلمانان تایلند در محل غرفه رایزنی فرهنگی کشورمان رونمایی می شود./1322/د101/س
ارسال نظرات