۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۴۹۵۳۵
در کاشان برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سیفی مازندرانی

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد سیفی مازندرانی در مسجد سلمان کاشان برگزار شد.
حجت الاسلام سيد محمد عابدين زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید محمد عابدین زاده کارشناس معارف صدا و سیما، شنبه شب در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد سیفی مازندرانی در مسجد سلمان کاشان گفت: درب خانه علما در هر ساعت از شبانه روز برای پاسخ دادن به مسائل علمی، قرآنی، شبهاتی که پیش می آید و ... به روی مؤمنان باز است.

 

وی با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا(س) می فرماید، فردای قیامت که می شود به علمای شیعه خلعت هایی از کرامت می دهند یاد آور شد: فردای قیامت به هریک از علمای شیعه به اندازه علم و تلاش آنها در راه هدایت مردم خلعت می دهند.

 

حجت الاسلام سید محمد عابدین زاده گفت: یک تلاش علمی برای یادگرفتن و یک تلاش علمی برای یاد دادن است، از این رو علمایی که در این دو راه تلاش بیشتری دارند در قیامت نیز خلعت بیشتری خواهند گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران گفت: این علم و کثرت علم و تلاش و شدت برای هدایت بندگان خدا از سوی حجت الاسلام محمد جواد سیفی مازندرانی زمانی بیشتر بروز و ظهور دارد که میدان امروز، میدان شبهه ها است.

 

حجت الاسلام عابدین زاده یاد آور شد: در میدان شبهه ها، آنجایی که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی عقاید جوانان ما را هدف قرار می دهند باید مرد میدان مبارزه بود و با شجاعت وارد چنین میدان و عرصه نبرد با دشمن شد که مرحوم سیفی مازندرانی مرد چنین میدانی بود و مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

 

به گفته وی، چیزی که برخی ها را نزد ما بزرگ کرده است، بیانات مستدل است و اسلام ناب محمدی در استدلال، دین محکمی است.

 

وی با تأکید بر انجام امر به معروف و نهی از منکر در هر موقعیت و زمان و شرایطی یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی خود گفت، برخی از افراد که ظاهر آنها هم آنچه ما می خواهیم نیست، اما دل آنها با ما است، البته امر به معروف و نهی از منکر نباید در هیچ شرایطی فراموش شود.

 

حجت الاسلام عابدین زاده در ادامه برگزاری جلسات بزرگداشت علما را یاد آور شد و گفت: افرادی که در چنین جلساتی شرکت می کنند برای تکریم یک عالم پرتلاش و مجاهد است، تا بگویند ما برای علمای خود ارزش قائل هستیم.

 

شایان ذکر است، مراسم بزرگداشت، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد سیفی مازندرانی در مسجد سلمان کاشان، مسجدی که طی سه ماه گذشته، جلسات هفتگی شنبه شب ها با  سلسله مباحث اقتصاد مقاومتی از سوی این سرباز ولایت مطرح شده بود برگزار شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات