۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۴۹۵۶۰

یادواره 122 شهید سپاه لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری دومین یادواره ۱۲۲ شهید آماد و پشتیبانی سپاه ابوالفضل(ع) در لرستان خبر داد.
 يادواره شهداي انقلاب اسلامي

رسول خاوری، مسؤول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با حضور خانواده‌های شهدا، 21 اسفندماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان نقش شهدا در پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی افزود: آرامش و امنیت امروز در جامعه را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

خاوری با بیان این که شهدا با خون خویش درس ایثار و از خود گذشتگی را برای جوانان به ارمغان گذاشتند، عنوان داشت: آحاد جامعه به ویژه نسل جوان در برابر خون شهدا مسؤول هستند.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن و تهاجم فرهنگی غرب خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف دشمنان از جنگ نرم گمراهی نسل جوان است.

مسؤول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آرمان های امام راحل و شهدا مهم ترین عامل خنثی سازی دسیسه های دشمن است.

وی در ادامه یادآور شد: امروز خانواده شهدا با حضور در صحنه های گوناگون انقلاب می توانند بزرگ ترین مروج فرهنگ اسلامی باشند.

خاوری اظهار داشت: حضور خانواده شهدا در صحنه های انقلاب و همگام با مردم جامعه نقش مؤثری در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.

وی در ادامه عنوان داشت: مسؤولان به ویژه نهادهای فرهنگی باید در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان تلاش کنند.

مسؤول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان را بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمن بیان کرد و افزود: بهترین سلاح مقابله با دشمنان در جنگ نرم هوشیاری و آگاه سازی نسل جوان است.

وی در ادامه با بیان این که شهدا در بخش آماد و پشتیبانی، تدارکات جبهه را بر عهده داشتند، یادآور شد: این شهدا همچون حضرت ابوالفضل(ع) مجاهدانه در دفاع از حریم اسلام و انقلاب همراه دیگر رزمندگان در صحنه حضور پیدا کردند.

خاوری با اشاره به این که تدابیر لازم برای برگزاری این یادواره انجام شده است، خاطرنشان کرد: دومین یادواره 122 شهید آماد و پشتیبانی سپاه ابوالفضل(ع) لرستان، 21 اسفندماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات