۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۴۹۸۴۳
مدیرکل کمیته امداد امام قم:

شور نیکوکاری مردم قم سبب آزادی 36 زندانی غیر عمد شد

خبرگزاری رسا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان این‌که امسال شور نیکوکاری مردم این استان سبب آزادی 36 زندانی غیرعمد شد، گفت: محکومیت این افراد 2 میلیارد و 678 میلیون ریال بوده که حکم آزادی آنان صادر شده است.
عبدالله جلالي مدير کل کميته امداد قم

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، عبدالله جلالی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این‌که از 9 تا 15 اسفندماه در ایران به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: امسال به خاطر تقارن این هفته با دهه اول فاطمیه شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری را برای استان قم انتخاب کرده‌ایم.

  

جلالی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در آستانه عید نوروز، گفت: روز 13 اسفندماه برنامه های اجرایی کمیته امداد به مدارس اختصاص دارد که جمع‌آوری کمک‌های مردمی در 800 مدرسه استان از آن جمله است.

 

وی افزود: برای نخستین بار، سیاست توزیع این کمک‌ها به این صورت است که کمک‌های مردمی در هر مدرسه در همان مدرسه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به این که 20 هزار دانش آموز نیازمند در استان قم شناسایی شده است، گفت: از این تعداد نیازمند فقط 4 هزار و 300 نفر آنان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

وی ادامه داد: در روز 14 اسفندماه که با سالروز تأسیس کمیته امداد همزمان است، 55 پایگاه اصلی، 2 پایگاه صدا و سیما در میدان آستانه و توحید و 100 مسجد در استان قم برای جمع آوری کمک‌ها مستقر خواهند شد.

 

جلالی با اشاره به این که 15 اسفندماه در حاشیه نماز جمعه جمع آوری کمک‌های مردمی و جشن گلریزان را خواهیم داشت، گفت: این همایش در محل ورزشگاه شهید فهمیده بلوار امین برگزار می‌شود.

 

وی افزود: همچنین امسال برای اولین بار برنامه فرهنگی اهدای کتاب خواهیم داشت که مردم شریف قم هر کتابی که لازم ندارند را اهدا کنند تا بر اساس نیاز بین محرومین توزیع شود.

 

جلالی با بیان این‌که سال گذشته مجموعاً 8 میلیارد و 164 میلیون ریال برای کمک به محرومین جمع آوری شد، گفت: شماره حساب‌های 13379138/88 بانک ملت با شناسه حساب 22222/60 و 0170007000004بانک ملی با کد شناسه 936654 آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم است.

 

وی ادامه داد: حکم آزادی 36 زندانی غیر عمد که محکومیت آنان در مجموع 2 میلیارد و 678 میلیون ریال بوده صادر شده است./921/ت302/ی

ارسال نظرات