۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۴۹۸۸۱
با پیام تصویری آیت الله سبحانی؛

سومین جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دینی در رشت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی جشنواره ملی شیوه های نوین تدریس معارف دینی از برگزاری سومین دوره این جشنواره با عنوان شکوه اندیشه در 15 تا 17 اسفند در رشت خبر داد.
جشنواره ملي شيوه هاي نوين تدريس معارف ديني جشنواره ملي شيوه هاي نوين تدريس معارف ديني

حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم، دبیر اجرایی جشنواره ملی شیوه های نوین تدریس معارف دینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری سومین دوره این جشنواره با عنوان شکوه اندیشه در  15 تا 17 اسفند ماه سال جاری در رشت خبر داد.

 

وی با اشاره به محورهای این جشنواره، گفت: قرآن، احکام، عقاید و اخلاق چهار محور این همایش را تشکیل می دهد و تاکنون آثاری بسیاری از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، در این جشنواره دینی از پیشکسوت هایی که سال ها در زمینه انتقال معارف تلاش کردند نیز تجلیل می شود؛ این جشنواره در مجتمع شهید مطهری واقع در جاده رشت به انزلی برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی جشنواره ملی شیوه های نوین تدریس معارف دینی با بیان این که شرکت در این جشنواره محدویت ندارد اظهار داشت: همه کسانی که در زمینه روش های نوین انتقال معارف فعالیت دارند می توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ داوری این جشنواره در سطح مقالات و ارائه روش های نوین صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: در این جشنوراه از کتاب «مروری بر گذر عمر» اثر آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت رونمایی می شود، در این کتاب تجربیات و برنامه های بیش از نیم قرن زندگی آیت الله قربانی به رشته تحریر در آمده است.

 

حجت الاسلام پور ابراهیم با اشاره به مهمانان این جشنواره ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم رسولی محلاتی، حجت الاسلام محمد علی رضایی اصفهانی عضو انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه، حجت الاسلام والمسلمین عبد الکریم بی آزار شیرازی عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین فلاح زاده مسؤول ستاد ترویج احکام، حجت الاسلام محمدحاج ابوالقاسمی حافظ بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی نویسنده حوزوی از شرکت کنندگان در این جشنواره هستند.

 

گفتنی است، پیام تصویری حضرت آیت الله جعفر سبحانی و آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در این جشنواره پخش خواهد شد./1323/ت302/ب1

ارسال نظرات