۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۴۹۹۴۹
حجت الاسلام ناطق‌نوری:

هیچ عاملی نمی تواند مردم را از نظام دلسرد کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناطق نوری با تأکید بر این‌که مسؤولان نباید از حضور در صحنه مردم آدرس غلط بگیرند و فکر کنند که مردم مشکلی ندارند، تصریح کرد: هیچ عاملی نمی تواند مردم ایران را از نظام اسلامی دلسرد کند.
حجت‌الاسلام علي اکبر ناطق نوري، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی در تبریز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان همراه بود، اظهار داشت: ملت ایران در شرایطی زیر شدیدترین تحریم ها قرار دارد و کارشکنی دشمن همچنان ادامه دارد که هیچگاه عزت و استقلال خود را از دست نداده است.


وی با بیان این‌که عصبانیت استکبار از عزت ایران است، خاطرنشان کرد: تمام برنامه های دشمن با هدف دلسردی مردم از نظام و جدا سازی این دو از یکدیگر صورت می گیرد، اما خوشبختانه با قدرت درک بالای مردم دشمن در این مسیر نیز ناکام مانده است.


حجت الاسلام ناطق نوری با تأکید بر این‌که مسؤولان نباید از حضور در صحنه مردم آدرس غلط بگیرند و فکر کنند که مردم مشکلی ندارند، تصریح کرد: هیچ عاملی نمی تواند مردم ایران را از نظام اسلامی دلسرد کند، مردم از مسؤولان احترام می خواهند و مدیران نظام باید به مردم شخصیت بدهند.


رییس دفتر بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ایران هیچ گاه دنبال مذاکرات هسته ای نبوده و این آمریکایی ها هستند که خواهان مذاکره اند، گفت: دلیل این‌که آمریکایی ها و شخص اوباما به فکر مذاکره افتاده این است که به این جمع بندی رسیده اند که با ایران با زبان تحریم و تهدید نمی توان صحبت کرد.


وی با بیان این‌که آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که دلخوش کردن به چهار شیخ جزیره نشین اشتباه بوده و باید با پهلوان منطقه وارد مذاکره شوند، افزود: شخص رهبری مدیریت مذاکرات را برعهده گرفته اند و به یقین اگر اجازه معظم له در این کار نبود کسی حق ورود به موضوع مذاکره را نداشت، هرچند ایشان فرموده اند که زیاد به مذاکرات خوش بین نیستند.


حجت الاسلام ناطق نوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که کار اجرایی کردن در کشوری که می خواهد شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را حفظ کند، هزینه دارد، اظهار داشت: برای ما که می خواهیم از نظر سیاسی مستقل بوده و سرنوشت مان را بجای شرق و غرب خودمان رقم زده و تصمیمات را خودمان بگیریم، استقلال و آزادی قطعا هزینه خواهد داشت./935/پ202/ج

ارسال نظرات