۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۵۰۰۷۱
مدیر حوزه های علمیه منطقه کاشان مطرح کرد؛

استفاده از روش های رسانه دشمن برای ضربه زدن به دشمن

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه منطقه کاشان گفت: رسانه های ما باید از روش های رسانه های خارجی دشمن و تجربه آنها برای ضربه زدن به آنها استفاده کنند.
حجت الاسلام منصور فرجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی، مدیر حوزه های علمیه منطقه کاشان، ظهر امروز در نشست کانون بسیج رسانه ای شهرستان کاشان در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی، گفت: رسانه ها به ویژه رسانه های در حوزه بسیج باید آزاد باشند، چرا که انقلاب اسلامی ما بر اساس اصل دموکراسی است که اوج دموکراسی را هم امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به اثبات رسانیدند.

 

وی با اشاره به این که اگر بنا باشد رسانه ها در کشور فعالیت داشته باشند، بحث آزادی رسانه ها نیز مطرح است افزود: خیلی از واقعیت های جامعه را رسانه باید بگوید، از این رو وقتی ما رسانه مقتدر داشته باشیم مردم را به سوی خود جلب خواهد کرد اما وقتی رسانه های ما ضعیف باشند مردم به سراغ ماهواره ها خواهند رفت.

 

حجت الاسلام فرجی، رسالت رسانه را بیشتر از آنچه به آن پرداخته می شود دانست و با اشاره به این که مشکل ما این است که حل هر مشکلی را به نظام ربط می دهیم یاد آورشد: ما همیشه می خواهیم توپ را در زمین نظام انداخته تا خود را بیکار کنیم و نظام نیز وقت رسیدگی به همه کارها را ندارد.

 

وی با اشاره به این که، رسانه های ما تا چه میزان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا هستند گفت: ما امروز اگر بخواهیم از کل فیلم هایی که برای دفاع مقدس تولید شده است شاید بتوان دو فیلم خوب به مدت 180 دقیقه را پیدا کرد و بقیه فیلم های دفاع مقدس تخیلی و براساس خیالات کارگردان است چرا چون کارگردان هایی که فیلم های دفاع مقدس را تولید می کنند در فضای دفاع مقدس حضور نداشتند و چون در این فضا حضور نداشته اند، فیلم های آنها بر اساس تخیلات آنها است و بیشتر فیلم ها بر اساس واقعیت ها نیست و افسانه ای است.

 

به گفته وی، دشمنان اسلام و نظام امروز برای براندازی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی دارای یک هدف مشترک و یک طرح و برنامه مشترک هستند و روی این یک طرح که براندازی است کار می کنند و سرمایه گذاری می کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه منطقه کاشان یاد آور شد: شبکه های فارسی زبان که حتی در بین آنها شبکه هایی با القاب و محتوای دینی نیز زیاد هستند، بر علیه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی 24 ساعته برنامه دارند.

 

حجت الاسلام فرجی تأکید کرد: ما نشان دادیم و ثابت هم کرده ایم که با دست خالی می توان ابرقدرت ها را ساقط کرد و همان طوری که امام از روز اول انقلاب نه سلاح و سربازی و تجهیزات نظامی داشت و نه قدرت نظامی داشت اما توانست در برابر ابرقدرت های جهان که مسلح به پیشرفته ترین سلاح های نظامی بود به پیروزی برسد، از این رو امام آمد همه قائده های جهانی را که یکی لیبرالیسم و دیگری دموکراسی برهم ریخت.

 

وی یاد آور شد: امام بعد از دو قرن، ثابت کرد، در اوج سیاست مداری هم می توان دین دار بود و در اوج دین داری هم می توان سیاستمدار بود و امام شخصیتی بود که اوج دموکراسی که حاکمیت مردم بر مردم است را ثابت کرد، از این رو ما امیدواریم به داشته های خود اعتماد و اعتقاد داشته باشیم و به آن تکیه کنیم تا در ادامه انسجام نیز تحقق ببخشد.

 

حجت الاسلام فرجی افزود: امام  خمینی‌گفت حسینی باشید، از این رو وقتی حسینی بودید، راه و هدف مشترک خواهد بود و دیگر تفاوتی نخواهد داشت پرچم کدام هیأت برافراشته باشد چون همه زیر یک پرچم و با یک هدف مشترک خواهند بود./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات