۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۲۵۰۱۳۴

برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه در حوزه علمیه امیرالمؤمنین رشت

خبرگزاری رسا ـ مراسم سوگواری ایام فاطیمه در حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) رشت برگزار شد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امشب در مراسم ایام فاطمیه در حوزه بین المللی امیر المؤمنین(ع)  رشت با تسلیت ایام شهادت  دخت نبی مکرم اسلام، اظهار داشت: انسان به تعبیر قرآن مجید شریف ترین و زیباترین موجود خلقت است.

 

وی با بیان این که بهترین کمالات مربوط به انسان است، اظهار داشت: خداوند برای هدایت و به کمال رسیدن انسان بهترین کتاب یعنی قرآن و بهترین معلم یعنی پیغمبر اسلام (ص)  را فرستاده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان این که بدن انسان چون از طبیعت است بعد از مرگ به طبیعت برمی گردد، افزود: فطرت انسان پاک و ذولال است و باید به کمال قرب الهی برسد.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که کسی عبادت  و اعمال خود را خالص در راه خدا انجام دهد خداوند عنایت ویژه ای به آن خواهد داشت؛ افزود: امام راحل همه اعمالش تنها برای رضای خود بود و تاثیر گذاری کلام ایشان هم به همین خاطر بود.

 

وی با بیان این که عظمت برگزاری مجلس عزای فاطمه(س) خیلی زیاد است، افزود: مراجع عظام تقلید و بزرگان دین به برگزاری مراسم برای حضرت زهرا(س) اهتمام ویژه دارند.

 

این مسؤول ادامه داد: مجلس روضه حضرت زهرا(س) مجلس معرفتی و بصیرتی است.

 

وی با بیان این که علم و معرفت به گفته بزرگان دین  نور است، افزود: این نور را خدا در دل هرکسی که بخواهد قرار می دهد.

 

حجت الاسلام یاری وجود تکفیری ها، داعشی ها و گروه های وهابی را ناشی از کج فهمی آنها از دین مقدس اسلام دانست و گفت: دین اسلام دین محبت و مهربانی و صلح است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات