۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۵۰۱۵۱
آیت‌الله مهدوی:

بصیرت، مانع ارتباط و خدمت به دشمن می‌شود/ برخی با حمایت انگلیس درپی تضعیف اسلامند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اصفهان گفت: کسی که در زمینه سیاسی بصیرت دارد، دشمن را به خوبی می‌شناسد و در فکر ارتباط پیدا کردن با دشمن یا خدمت به او نیست.
حجت الاسلام والمسلمين سيدابوالحسن مهدوي نماينده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري آيت‌الله مهدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‎الله سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان سه شنبه شب در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد امام حسین(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه بصیرت گفت: یکی از راه‌هایی که از آرزوی طولانی جلوگیری می‌کند، داشتن بصیرت نسبت به دنیا است.

 

وی با تبیین ویژگی‌های بصیرت در زمینه‌های مختلف همچون اقتصادی، سیاسی و معرفتی ادامه داد: کسی که در زمینه سیاسی بصیرت دارد، دشمن را به خوبی می‌شناسد و در فکر ارتباط پیدا کردن با دشمن یا خدمت به او نیست.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی به عنوان جاسوس یا هر عنوان دیگری در ازای مبلغی کشور خود را می‌فروشند و اینان بصیرت ندارند، اظهار کرد: دشمنان به دنبال سلطه بر کشورهای مستقل هستند و در این راه دلار خرج می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: دشمنان کشورهای مختلفی همچون گرجستان، اوکراین، قزاقستان و شوروی را از هم پاشاندند و در این راه سرمایه‌گذاری کردند و نوعا هم در انتخابات دست به فتنه‌انگیزی زدند، زیرا بهترین فرصتی که می‌توانستند مردم را فریب دهند در انتخابات بود.

 

آیت‌الله مهدوی ابراز کرد: استکبار در برخی کشورها در زمان برگزاری انتخابات با شعار تقلب و ادعای تقلب شدن در انتخابات مردم را به خیابان‌ها می‌کشاندند و آنان را به شورش علیه دولت وقت وادار می‌کردند که نمونه‌ای از آن در سال 88 قابل ملاحظه است.

 

وی بیان کرد: در سال 88 از یک سال قبل بحث تقلب در انتخابات و احتمال آن مطرح شد، میرحسین موسوی پیش از برگزاری انتخابات خود را پیروز انتخابات معرفی می‌کرد، آمریکا به او خط می‌داد، این نتیجه بی‌بصیرتی است که انسان به دشمن اعتماد می‌کند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به بی‌بصیرتی برخی در جریان شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: کسانی که خلافت را غصب کردند، نسبت به دنیا بی‌بصیرت بودند و ندانستند که چنین جنایت بزرگی را برای ده یا پنج سال مرتکب می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: تاریخ تکرار می‌شود، خیلی‌ها به خاطر حکومت فریب خوردند، اما برخی که بصیرت داشتند در جبهه امام علی(ع) ایستادند، اکنون اختلاف در میان امت اسلامی ایجاد شده است، اگر همه شیعه بودند کجا امام زمان(عج) غایب می شد.

 

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: اکنون برخی از هم‌لباسی‌های ما پیرو شبکه‌های انگلیسی به نام اسلام و اهل‌بیت(ع) به دنبال فریب مردم هستند، نباید هر کس هر ادعای می‌کند، پذیرفت، مردم فریب می‌خورند و دینشان را از دست می‌دهند، ما نگران دین مردم و جوانان هستیم./914/پ202/ب4

ارسال نظرات