۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۵۰۲۱۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

فعالیت یکهزار مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 1000مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در مناطق گوناگون لرستان خبر داد.
اعزام مبلغان ماه محرم الحرام

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، یک هزار مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در مناطق گوناگون لرستان فعالیت می کنند.

وی محبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توفیق عظیم از جانب خداوند دانست و افزود: در دهه نخست ایام فاطمیه 300 مبلغ به مناطق گوناگون استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: در این ایام 500  مجلس عزاداری در هیأت های عزاداری و کانون های فرهنگی و تبلیغی استان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان اعزامی در ایام فاطمیه عنوان داشت: در دهه دوم نیز 700 مبلغ به مناطق روستایی و شهری استان اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: این تعداد مبلغ در ایام فاطمیه در مساجد و دیگر مناطق شهری و روستایی استان فعالیت می کنند.

وی آشنایی آحاد جامعه با فرهنگ فاطمی و تبیین سبک زندگی فاطمی را مهم ترین هدف اعزام مبلغان در این ایام بیان کرد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که مبلغان اعزامی باید به اخلاص در عمل توجه داشته باشند، افزود: این افراد در دوره تبلیغی خویش باید از فرصت تبلیغی استفاده مطلوبی داشته باشند.

وی برگزاری مراسم تحویل سال نو با حضور مبلغان و قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) در مساجد، نشست های آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) و سبک زندگی فاطمی را از جمله برنامه های قابل اجرا در ایام فاطمیه با حضور مبلغان بیان کرد.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: در روز شهادت حضرت فاطمه(س) نیز با همکاری هیأت‌های مذهبی استان و شهرستان‌ها عزاداری این بانوی بزرگوار به صورت ویژه برگزار می‌شود./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات