۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۵۰۲۷۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

جامعه امروز بیشتر از گذشته به روحانیت نیاز دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم جامعه امروز نسبت به زمان های گذشته بیشتر به حضور روحانیت نیاز دارند چون دشمن هر لحظه درصدد فتنه انگیزی است.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به نقش تأثیر گذار نهادهای فرهنگی در خنثی سازی توطئه های دشمنان اظهار داشت: تبلیغات اسلامی به‌ عنوان یک نهاد فرهنگی نقش بسزایی در شناساندن توطئه ها و ترفندهای دشمنان به مردم دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی برای این که به رسالت خود مبنی بر آگاهی فرهنگی مردم جامه عمل بپوشاند در تمام فصول سال مبلغان خود را به مناطق و روستاهای محروم اعزام می‌کند تا مردم را نسبت به تهدیدات اجتماعی و فرهنگی که در قبال آنها وجود دارد، آگاه کنند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به نقش ویژه روحانیت در جنگ نرم با دشمن افزود: امروز که دشمن با ابزار فرهنگی غربی وارد عرصه شده و می خواهد خانواده ها را متلاشی کند، روحانیت با تقویت ارزش های دینی نقش مؤثری در خنثی سازی برنامه های شوم دشمن داشته و تاکنون هم در این امر موفق بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه تاکید کرد: روحانیان و مبلغان باید ارزش های دینی و قرآنی را در جامعه ترویج و تعمیق داده و ابعاد ارزش‌های دینی و مذهبی را برای قشرهای مختلف جامعه در جامعه تبیین و تشریح کنند.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به نیاز بیش از پیش جامعه به راهنمایی های روحانیت تصریح کرد: جامعه امروز بیشتر از گذشته به روحانیت نیاز دارد چرا که دشمن هر لحظه درصدد فتنه انگیزی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این میان جوانان را مورد هدف برنامه های شوم خود قرار داده است ولی باید مبلغان این توطئه ها و فتنه ها را خاموش کنند.

 

مسؤول کمیته مردمی امر به معروف و نهی از منکر در ادامه تصریح کرد: مبلغان پیام آوران دینی هستند و از زمان اسلام تاکنون نقش بسیار موثری را در تقویت ارزش های دینی داشته اند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در پایان با بیان این که دشمن درصدد از بین بردن وحدت بین مردم است افزود: دشمن هیچ وقت نمی تواند وحدت بین مردم را از بین ببرد و اگر تاکنون هم برنامه ای برای این امر داشته با شکست روبرو بوده است./949/ت302/ب4

ارسال نظرات