۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۵۰۲۷۲
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر خبر داد؛

آمادگی اعزام 40 هزار زائر به سرزمین های نور

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود 40 میلیون زائر در قالب راهیان نور جنوب و دریایی خلیج فارس به مناطق عملیاتی خوزستان و جزیره خارگ اعزام شوند.
سردار فتح الله جميري، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر کاروان راهيان نور در منطقه عملياتي شلمچه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در این نشستی با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها گفت: اردوهای راهیان نور دریایی خلیج فارس از 20 اسفند و راهیان نور عمومی جنوب از 25 اسفندماه جاری در استان بوشهر آغاز می شود.
 
 
 
وی با بیان اینکه در موضوع اردوهای راهیان نور جنوب در سال جاری، تاکنون اردوهای راهیان نور دانش آموزی به طور 100درصد تحقق یافته و اردوهای راهیان نور دانشجویی در حال برگزاری است، افزود: به یاری خداوند متعال و با استمداد از شهدای گرانقدر، راهیان نور عمومی را نیر با هماهنگی فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها تا 12 فروردین سال آتی به منصه ظهور خواهیم رساند.
 
 
 
وی تصریح کرد: در راهیان نور دریایی خلیج فارس تا کنون استان های تهران، اصفهان، قم، فارس، خوزستان و اراک در سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان ثبت نام کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.     
 
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل ایمنی در انجام ماموریت ها اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهور استان و شهرستان ها تمهیدات لازم در راستای ارتقای سطح ایمنی بیش از پیش صورت گرفته است.
 
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان داشت: برای غنای فرهنگی و تاثیرگذاری بیشتر برای زائران از راویان و روحانیان مجرب در طول این سفر بهره خواهیم برد./846/پ203/ب4
ارسال نظرات