۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۵۰۴۸۵
رییس تبلیغات اسلامی ازنا خبرداد؛

فعالیت 30 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی ازنا گفت: در ایام فاطمیه ۳۰ مبلغ در مناطق گوناگون شهری و روستایی ازنا در عرصه تبلیغ به فعالیت می پردازند.
اعزام مبلغين

حجت‌ الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  با بیان این که حضرت فاطمه(س) کوثرجوشان دین است، اظهار کرد: خیر کثیر بودن آن حضرت از دو جهت ظاهر و باطن است.

وی با بیان این که خیر کثیر حضرت فاطمه(س) از نظر ظاهر، نسل و ذریه آن حضرت رو به فراوانی هستند، افزود: از نظر باطن، حقیقت و معنی امام معصوم(ع) منشأ خیر و برکت بسیار هستند.

حجت‌ الاسلام بیاتیان با بیان این که حضرت فاطمه(س)  واسطه فیض الهی در عالم وجود و مظهر اسماء حسنی الهی است، خاطرنشان کرد: همه بشر و خلقت مدیون فاطمه(س) هستند.

وی در ادامه با بیان این که 30 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در مناطق شهری و روستایی شهرستان ازنا فعالیت می کنند، عنوان داشت: روضه خوانی، سخنرانی و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه های مبلغان در این ایام تبلیغی است.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا اظهار داشت: در ایام فاطمیه 120 حسینیه و هیأت مذهبی با هماهنگی این اداره، برنامه‌های عزاداری را در ایام فاطمی(س) اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام بیاتیان گفت: 80 مورد از این هیأت های مذهبی در روستاهای شهرستان ازنا، در ایام فاطمیه به عزاداری می پردازند.

وی تبیین فرهنگ فاطمی را مهم ترین هدف اعزام مبلغ در ایام فاطمیه بیان کرد و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ فاطمی به خوبی استفاده شود./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات