۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۵۰۵۱۰
مسؤل شورای هماهنگی گیلان:

حضرت فاطمه شهیده راه حقیقت و عدالت بود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، فاطمه(س) را به معنای واقعی خداشناس، پیامبرشناس و امام‌شناس دانست و گفت: حضرت فاطمه(س) شهیده راه حقیقت و عدالت بود.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین استان گفت: رأی مردم به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی به لیبرال‌ها بود.

 

وی رأی مردم به جمهوری اسلامی را «نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر» عنوان کرد و افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به جهانیان اعلام کردند جمهور اسلامی می‌تواند با اقتدا به آموزه‌های اسلامی الگویی برای دیگر ملت‌ها باشد.

 

حجت‌الاسلام اشجری، مردم را از ارکان انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: همه مسؤولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طرف مردم انتخاب می‌شوند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که 12 فروردین ‌ماه روز عید ملت ایران است، تصریح کرد: رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی ضربه بزرگی به لیبرال‌ها، دمکرات‌ها، چریک‌های فدایی، جبهه ملی، نهضت آزادی و تمام گروه‌ها و احزاب متمایل به شرق و غرب در داخل ایران بود.

 

وی، رأی مردم به جمهوری اسلامی را پیامی بر توانایی اداره حکومت مبتنی بر قرآن و آموزه‌های نبی گرامی اسلام(ص) دانست و بیان کرد: 12 فروردین ماه اعلام پایان عمر نظام شاهنشاهی و خطوط التقاطی و انحرافی وابسته به شرق و غرب بود.

 

حجت‌الاسلام اشجری از برگزاری چهار برنامه محوری همزمان با 12 فروردین ماه سال 94 در شهر رشت خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های یوم‌الله 12 فروردین ماه در بقعه سلیمان‌داراب، حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)، میدان شهدای ذهاب و کلبه گردشکری برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نورافشانی و پرواز بالن‌ها در شب 12 فروردین ماه در چند نقطه شهر رشت، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری در اجرای برنامه‌های 12 فروردین ماه حائز اهمیت است.

 

وی در ابتدای سخنانش با تسلیت ایام سوگواری فاطمه(س)، یادآور شد: حضرت فاطمه(س) در دفاع از حریم نبوت و ولایت تا پای جان تلاش کرد و مایه احساس آرامش برای پیامبر(ص) بود.

 

حجت الاسلام اشجری با بیان این که کسب معرفت کافی از فاطمه(س) موجب بهره‌گیری از شب قدر می‌شود، اظهار داشت: خداوند در قرآن فرمود؛ زنان و مردان از فاطمه (س) یاد بگیرند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، فاطمه(س) را به معنای واقعی خداشناس، پیامبرشناس و امام‌شناس خواند و متذکر شد: حضرت فاطمه(س) شهیده راه حقیقت و عدالت بود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات