۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۵۰۵۱۶
فرمانده انتظامی لرستان:

تداوم راه شهدا وظیفه ای سنگین بر دوش مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این که شهدا برای برقرای نظم، امنیت و دفاع از ارزش‌ها، خون خود را نثار انقلاب و اسلام کردند، گفت: امروز تداوم راه شهدا وظیفه ای سنگین بر دوش ما است.
 يادواره شهداي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان لرستان، ظهر امروز، در نخستین یادواره 29 سردار شهید شهرستان سلسله گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا موجب طراوت و جان‌گرفتن همیشگی انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان این که همواره یاد و خاطره شهدا موجب قوت قلب مسؤولان می شود، افزود: موفقیت مسؤولان مرهون فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدا است.

قنبری با بیان این که تداوم راه شهدا وظیفه ای سنگین بر دوش مسؤولان است، عنوان داشت: باید در راستای تداوم راه شهدا بیشتر از امروز تلاش کنیم.

وی با تأکید بر این که باید راه شهدا را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: در پیروی از اهداف آنها و حمایت از خانواده‌های گرانقدر شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که خانواده های شهدا با صبر و شکیبایی خویش، درس استقامت را به ما آموختند، اظهار داشت: خانواده شهدا دارای جایگاه و مقام والایی هستند که انسان به آنها غبطه میخورد.

وی در ادامه با تقدیر از خانواده های شهدا ابراز داشت: خانواده این عزیزان جایگاه والایی در نظام اسلامی دارند.

گفتنی است، نخستین یادواره 29 سردار شهید شهرستان سلسله، با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات