۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۵۰۵۵۸
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد کرد؛

لزوم تشکیل جبهه متحد برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمن

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سالک با اشاره به فعالیت های دشمن در عرصه فضای مجازی و استفاده ابزاری از رسانه و اینترنت گفت: رشد معضلاتی نظیر طلاق و اعتیاد موجب شادی دشمنان می‌شود.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در گردهمایی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح ضمن تأکید بر دفاع همه جانبه مردم و مسؤولان از اسلام تصریح کرد: در دفاع از اسلام و مستضعفین جامعه باید همه کوشا و فعال باشند و هرگونه کوتاهی در این زمینه غیرقابل قبول است؛ چرا که استکبار جهانی در تلاش است تا اسلام را تضعیف و تخریب کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان و جبهه کفر برای تخریب اسلام از طریق اسلام هراسی و خشن جلوه دادن چهره اسلام، بیان کرد: روحانیون وظیفه دارند تا در برابر این توطئه ها و دشمنی ها ایستادگی و مقاومت کنند و اجازه ندهند دشمنان بتوانند نقشه های خود علیه اسلام را در جوامع بین المللی عملی کنند.

وی ضمن تأکید بر لزوم تشکیل یک جبهه متحد و بزرگ توسط مردم برای تقابل با توطئه های دشمنان و حاکم کردن شریعت در جامعه، اظهار کرد: هدف از چنین جریانی باید تعمیق در معارف دینی برای حاکم کردن شریعت در جامعه باید، امروزه بیش از هر زمانی جامعه نیازمند دریافت صحیح و دقیق مبانی دینی است.

حجت الاسلام سالک با اشاره به ابعاد گسترده جنگ نرم و توطئه دشمنان در فضای مجازی علیه کشور خاطر نشان کرد: یکی از ابزارهای جنگ نرم فضای مجازی است که به طور ویژه در آن علیه باورهای دینی و اعتقادات مردم و خانواده ها فعالیت می‌شود و ابزارهای مجازی با نشانه گرفتن اعتقادات، فرهنگ و باورهای اصیل به دنبال فروپاشی خانواده ها هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معضلاتی نظیر رواج فساد، گسترش اعتیاد و زیاد شدن طلاق را موجب شادی دشمنان دانست و تصریح کرد: در جهان بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون نفر به اینترنت و فضای مجازی دسترسی داشته که در این میان 46 میلیون کاربر اینترنت در ایران هستند، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، فیسبوک و ابزارهای اجتماعی نظیر آن از مهم ترین سربازان دشمن در عرصه جنگ نرم هستند که در خاک جهان اسلام حضور دارند.

وی با بیان اقدامات گسترده جریان های ضد انقلاب و سلطنت طلب در فضای مجازی علیه اسلام و انقلاب اسلامی و تشکیل گروه های مختلف در فضای مجازی برای ایجاد شبهات و تضعیف عقاید مخاطبین گفت: باید نیروهای ارزشی و انقلابی در فضای مجازی حضور پیدا کنند و علیه دشمنان وارد عمل شوند و اقدامات و توطئه های دشمن را خنثی سازی کنند./1304/پ202/ج

ارسال نظرات