۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۵۰۵۷۳
امام جمعه شهر داران مطرح کرد؛

لزوم ایجاد هم‌افزایی و وحدت‌کاری بین مسؤولان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه داران گفت: باید یک هم‌افزایی و وحدت‌کاری بین مسؤولان اصلی شهرستان صورت بگیرد.
امام جمعه داران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهر داران پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون فرمانداری فریدن گفت: رمز موفقیت یک نیرو به ویژه در شهرستان ما سعه صدر است.

 

 

وی افزود: مسؤولی که بتواند از همه ظرفیت‌های موجود بهره بگیرد و روی همه نیروها سرمایه‌گذاری کند، فرصت سازی کرده است.

 

 

حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی تصریح کرد: به علت شرایط جوی فریدن، صعب‌العبور بودن، نبود زمینه اشتغال و عدم مشارکت کامل مردم در بکارگیری امکانات، ایجاب می‌کند که همه ما برای رسیدن به اهداف محوری خود از یکدیگر کمک بگیریم.

 

 

امام جمعه این شهر با اشاره به وضعیت نامناسب اشتغال و آب فریدن، تأکید کرد: هرچند اختلاف سلیقه وجود دارد ولی باید یک هم‌افزایی و وحدت‌کاری بین مسؤولان اصلی شهرستان صورت بگیرد.

 

 

وی در پایان ضمن درخوست از مسؤولان استانی ابراز کرد: امید می‌رود با وحدت، صمیمیت کاری، کمک مردم و مسؤولان استانی بتوانیم شاهد حرکت رویه رشد در مسیر سرمایه‌گذاری روبه اشتغال و قطع مهاجرت باشیم.

 

 

در ادامه اسفندیار تاجمیری فرماندار فریدن با اشاره رشد 30 درصدی بارندگی در شهرستان نسبت به سال گذشته، گفت: در حوزه مسائل شهرستان نیاز به تجدید نظرهای فکری است.

 

 

وی با اشاره به هدیه 10 میلیارد ریالی دولت به فریدن همچنین بازگرداندن شرایط و سهمیه محرومیت به فریدن، اظهار داشت: باید از این فرصت استفاده کرد چرا که فضای شهرستان یک فضای ارزشمندی است.

 

 

تاجمیری در حوزه اعتبارات این شهرستان، یادآور شد: طبق جمع‌بندی‌های صورت گرفته 300میلیارد ریال در بخش‌های مختلف شهرستان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

 

 

وی با اشاره به اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومانی در بخش بهداشت و سلامت، خواستار درصد جذب بیشتر در این زمینه شد.

 

 

فرماندار فریدن در پایان عنوان کرد: در سفر هیأت دولت به شهرستان بیش از 28 پروژه عمده در نظر گرفته شده است.

 

 

لازم به ذکر است طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری استان اصفهان، ائمه جمعه داران و دامنه، فرماندار فریدن و اعضای شورای اداری شهرستان، صفر بدیع زمانی به عنوان معاون جدید فرمانداری فریدن معرفی و از زحمات علیرضا گوهری معاون سابق فرمانداری فریدن تقدیر و تشکر شد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات