۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۵۰۶۰۱
فرمانده دوران دفاع مقدس:

اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده دوران دفاع مقدس، اقتدار و عزت ایران اسلامی را از برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن از روحیه جهادی و شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد.
تشييع شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار الله‌نور نورالهی، فرمانده دوران دفاع مقدس عصر امروز در مراسم یادواره 650 شهید شهرستان لاهیجان با تاکیدبر این که شهیدان دوران دفاع مقدس طلایی ترین قطعه تاریخی ملت ایران را در ادوار مختلف طراحی و اجرا کردند، افزود: ایمان و استقامت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی است.

 

وی با تاکید بر این که یادواره‌های شهدا با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود، گفت: یادواره‌های شهدا مکانی برای بازگو کردن گفتمان شهیدان است.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس، اقتدار و عزت ایران اسلامی را از  برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن از روحیه جهادی و شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد.

 

سردار نور الهی با تاکید بر این که همه ما باید با تواضع و خشوع در مقابل مقام شهدا سر تعظیم فرود آوریم، اظهار داشت: مهم ترین نکته‌ای که برای ملت بزرگ ایران قابل توجه است عدم فراموشی یاد شهدا است.

 

وی با این توضیح که شناخت روش های دشمنی دشمنان نظام و انقلاب از خود دشمنی آنها مهم تر استوگرنه در عرصه های غبار آلود فتنه گرفتار می شویم، خاطرنشان کرد: سناریو دشمن ایجاد تفرقه، بحران‌سازی، عملیات روانی و تحریف اندیشه استکبار ستیزی امام راحل است.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر آشناسازی نسل جوان با واقعیت های هشت سال دفاع مقدس افزود: بر همه ما واجب است تا با بازگویی یاد و خاطره شهدای گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران و گرامیداشت رشادت های آنان بار دیگر نسل جوان را با واقعیت های دوران دفاع مقدس آشنا کرده و فرهنگ وحدت، همبستگی، ایثار و مقاومت در برابر هجمه های دشمنان را ترویج دهیم.

 

وی با تاکید بر این که ایران به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل شده است، تصریح کرد: شهدا شناسنامه عزت و سربلندی ما هستند.

 

سردار نور الهی با تاکید بر این که شهدا، جانبازان و ایثارگران برای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کردند و همه سختی‌ها را به جان خریدید تا اسلام سرافراز باقی بماند، افزود: هر چه از شهدا گفته یا شنیده شود، تنها قطره ای از دریا است زیرا شهید واژه ای است که در هیچ قالبی نمی گنجد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات